Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal,

Nu bij de garage. Auto moest voor zijn eerste 30.000km beurtje.
Daarna nog even thuis (Caravan) werken en dan weer onderweg.

Op tijd klaar zijn, want ik wil vanavond nog even lekker vliegen. Het is nu nog mooi. :D

Zondagavond 19:15 tring (telefoongeluid)

Iemand helemaal in paniek, zijn 10 meter lange sloep in de Keizersgracht (a'dam) zonk bijna. Er kwam meer en meer water in. Of ik hem kon helpen. Jullie kennen me, dus alle spullen in de auto gegooid en op weg. Stond aardig wat water in, en een enorm grote boot. 3 pompen erin gegooid en pompen maar. Generator mee anders is er niet veel te pompen.

Na bijna 2 uur de boot weer boven water. Oorzaak ook gevonden. Regen heeft de boot dieper doen liggen en daardoor via de roerstang, die vorige week defect is geraakt, water naar binnen gelopen. Gelukkig konden mijn pompen harder pompen dan het naar binnen kwam dus dat ging prima. Vorig jaar een geheel nieuwe Yanmar diesel in de sloep gegaan, heeft ook geheel onder water gestaan. Boot gaat naar de werf.

Klant dolgelukkig dat iemand hem kon helpen op zondagavond.

Nu weer maandag en weer aan het werk, lekker thuis, dat wel.

*koffie inschenkt*

Ik hoop dat ik een beetje op tijd ben vanavond. Heb het nog druk ook zo op de maandag. Nou ja, gaat de dag lekker snel voorbij.

Goed werk burp :cool:

We kunnen ook afspreken dat maandag en woensdag electrodagen zijn en de rest alleen brandstof :D iedereen blij ;)

junkie rc; We kunnen ook afspreken dat maandag en woensdag electrodagen zijn en de rest alleen brandstof :D iedereen blij ;)[/QUOTE zei:
Dan op maandag en woensdag mooi weer :zon: en een zwoel briesje :D de rest van de week regen of harde wind plus/minus 6 a 7 :mrgreen: :rolleyes:

Laat me raden...Je hebt een nieuwe heli ?

bestellen-tera-heart-opblaaspop-bij-erotische-groothandel.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back