Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@phil,

Beterschap voor je vrouw.

Vanavond mijn Raptor frame met motor geruild voor een Trex600 esp. Samen met Scorpion motor, regelaar, BEC, en 3 lipo's 6S 5000mA.
Hij is gelijk Flybarless. Moet nu alleen nog 2 610 servo's en een 650 scoren. Ook nog een
Vbar systeempje. Maar misschien maak ik deze met BeastX.
2012-09-03185427.jpg

extra gaar weer in de verkoop

Nogmaals bedankt voor de Extra 260.

Ik ben inmiddels echter tot de conclusie gekomen dat 2.60 m te groot voor me is.
Ik kan de romp nergens in huis kwijt L
Bovendien was ik van plan om het toestel om te bouwen naar electro aandrijving, maar na gisteren eens wat uitgezocht te hebben op dit gebied moet ik bekennen dat electro voor deze afmetingen wel heel erg ver gaat en duur wordt (momenteel vlieg ik tot 2kW electrisch, maar hiervoor moet ik naar 7kW of zo!).

Ik ben daarom van plan om de kist weer op het forum te ruil aan te bieden voor een 2m kist en hoop dat je daar geen problemen mee hebt.
Ik zal de geschiedenis van de kist erbij vermelden en (als je dat tenminste goed vindt) een linkje naar jouw foto album erbij zetten.

Ik vind het wel jammer, het is een mooie kist en ik vind dat je vooral de vleugels erg mooi hebt gebouwd. Aan de andere kant ben ik blij dat ik hem van de Kliko heb kunnen redden (ik ga er van uit dat er vast wel iemand is die interesse heeft).

Groeten,
.....

oei , avondje bankhangen gedaan , best lekker , maar aan mijn leuke kistjes moest ik eigenlijk nog wat kleine aanpassingen maken , is het heels niet van gekomen , morgen wederom een dag buffelen en klimmen ,dus vliegkansen zijn erg klein , misschien toch de hobby zowel het vliegen en het knutselen bewaren voor das weekend :yes:

dus vrijdag mag weer teruggedraaid worden naar elektro ;)

casp ; als je nog naar bloemendaal gaat ,neem voor de zekerheid de props mee , als ik nog de kracht heb kom ik ff naar de pub met de vibrogym .

extra gaar weer in de verkoop

Nogmaals bedankt voor de Extra 260.

Ik ben inmiddels echter tot de conclusie gekomen dat 2.60 m te groot voor me is.
Ik kan de romp nergens in huis kwijt L
Bovendien was ik van plan om het toestel om te bouwen naar electro aandrijving, maar na gisteren eens wat uitgezocht te hebben op dit gebied moet ik bekennen dat electro voor deze afmetingen wel heel erg ver gaat en duur wordt (momenteel vlieg ik tot 2kW electrisch, maar hiervoor moet ik naar 7kW of zo!).

Ik ben daarom van plan om de kist weer op het forum te ruil aan te bieden voor een 2m kist en hoop dat je daar geen problemen mee hebt.
Ik zal de geschiedenis van de kist erbij vermelden en (als je dat tenminste goed vindt) een linkje naar jouw foto album erbij zetten.

Ik vind het wel jammer, het is een mooie kist en ik vind dat je vooral de vleugels erg mooi hebt gebouwd. Aan de andere kant ben ik blij dat ik hem van de Kliko heb kunnen redden (ik ga er van uit dat er vast wel iemand is die interesse heeft).

Groeten,
.....

mail hem maar ff dat een dogfighter een stuk kleiner is ,and just more fun ! :cool: :D

die kan hij vast wel kwijt ;)

@3dfresh, een echte align man geworden dus...beter dan raptor?

Nee zeker niet. Mijn Raptor FBL deed het erg goed en ik moet zeggen dat ik best twijfelde. Nu alleen compleet over naar electro. Kon deze deal niet afslaan. Trex-600 ziet er goed uit.

Raptors blijven prima heli's

phil

beterschap met mijtje
dat wordt nie vliege van weekend kindertjes oppassen he nou das dan nie zo mooi voor jou maar ik hoop dat mijtje snel weer beter wordt hoor

Als het goed is wel vliegen van het weekend, paragliden wordt een week vervroegd i.v.m. de goede weersvoorspelling.
Als alles goed is gegaan dan ga ik gewoon zaterdag heen, zuster is al geregeld thuis :mrgreen:

Ik zal morgen ook je tent weer meenemen mits je plaats hebt terug? Ik ga nie vliegen nie :nooo: heuls geen zin, ff andere dingen aan mijn kopf :yes:

Zie hier mijn nieuwe aanwinst..

HK450TT Pro

296578_493713133973804_203234564_n.jpg

Klaar, op ESC na dan. Die bouw ik later deze week nog even in, nu tijd voor bedje..

Knappe heli jas!

Nu nog een 550, 500 en een 250 en een 100 kopen en je hebt de collectie compleet :D

Nee dat gaan we nie doen. Trex-100 heb ik gehad. Vond ik niets. de 250 is me veel te zenuwachtig. De 500 is leuk, maar heb eeb 450. De 550 komt te dicht bij de 600 en die heb ik ook. Dus 450, 600 en 700 zijn goede keuzes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back