Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
extra gaar weer in de verkoop
Nogmaals bedankt voor de Extra 260.
Ik ben inmiddels echter tot de conclusie gekomen dat 2.60 m te groot voor me is.
Ik kan de romp nergens in huis kwijt L
Bovendien was ik van plan om het toestel om te bouwen naar electro aandrijving, maar na gisteren eens wat uitgezocht te hebben op dit gebied moet ik bekennen dat electro voor deze afmetingen wel heel erg ver gaat en duur wordt (momenteel vlieg ik tot 2kW electrisch, maar hiervoor moet ik naar 7kW of zo!).
Ik ben daarom van plan om de kist weer op het forum te ruil aan te bieden voor een 2m kist en hoop dat je daar geen problemen mee hebt.
Ik zal de geschiedenis van de kist erbij vermelden en (als je dat tenminste goed vindt) een linkje naar jouw foto album erbij zetten.
Ik vind het wel jammer, het is een mooie kist en ik vind dat je vooral de vleugels erg mooi hebt gebouwd. Aan de andere kant ben ik blij dat ik hem van de Kliko heb kunnen redden (ik ga er van uit dat er vast wel iemand is die interesse heeft).
Groeten,
.....
Waar ga je dat allemaal laten? Lege stellingen op het werk? 8O![]()
@3dfresh, een echte align man geworden dus...beter dan raptor?
Ze hangen gewoon met z'n drieen aan de muur in het hobbyhok.
Trex-700 - Trex-600 - Trex-450. Die laatste moet alleen nog gemaakt worden
Knappe heli jas!
Nu nog een 550, 500 en een 250 en een 100 kopen en je hebt de collectie compleet![]()