marcelsiggery
Forum veteraan
Gehele dag in de herrie gestaan, kom je thuis en zit je ff rustig aan een pintje 
blablablabla !!!!!! HELP !!!!!!

blablablabla !!!!!! HELP !!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1
* praat jouw vrouw ook zoveel ??? :-(
Ook de bijl erbij neer gooit
* zojuist voor de derde keer gebeld met een nederlandse modelbouwwinkelier waar mijn geld blijft ??
3 weken en 3 telefoontjes verder ???
lekkere organisatie en dus klaar mee :-(
Gaat zeker via ING?Zou vandaag terug gebeld worden, maar je raadt het al ;-) NOPE !!!!
Zojuist weer gebeld, nu met een iets andere toon :-(
Wat een administratie zeg, voor de vierde keer uitleggen waarover het gaat ?
Helemaal panklaar met die Nederlandse modelbouw kruideniers !!!!!
Mooi weer en niemanf op het veld.
Lekker de ruimte dus
Nou js. Komend weekend geen vliegen voor mij.
Baja knallen dus!junk !!
ach , we gunnen jou ook is een keer de ruimte
ben even panklaar met die vliegzooi , zal ik eerst moeten knutselen , en daar heb ik geen zin an , dus bijkomend voordeel is dat ik dan ook niet kan vliegennnn![]()
Baja knallen dus!
Hoe laat begint het vliegen dan? Is het al de 22e? Tijd gaat echt snel tegenwoordig... 8O![]()
Zo ikke ook weer thuis en moeders de vrouw in een luxe bed in het ZMC.
Operatie is geslaagd en morgen naar huis, mits alles goed gaat.
Vanmorgen dus geopereerd en begin v/d middag kreeg ik bericht dat ze weer bij lag te komen.
Wel een druk dagje zo geweest en blij dat het achter de rug is![]()
Voor mij ook geen vliegen dit weekend... nou ja, uhhhh, onder een parachute/parapente :wink: Iets met paragliden ofzo
@ Siggy: mag ik dan mee![]()
Mooi weer en niemanf op het veld.
Lekker de ruimte dus
Nou js. Komend weekend geen vliegen voor mij.
@joop, Pauw in HHWaard heeft ze tegen (vorige week) speciale prijzen.. -10%@ phils
phil weet jij het merk van de bolderkar, er worden er genoeg aangeboden maar niet met rechte wielen zo als jij heb. bij anwb zijn ze niet meer en ik weet niet waar ze vandaan komen.