Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo de set upo voor de trex 600 van tito is ook rond.

Mijn power dekker geruild voor een scoprion 4025-1100
3x DS 610+ BLS251 gekocht voor 150 euro
Accu's besteld voor de protos die in paralel op de 600 kunnen.
Rest alleen nog om een 6s. Regelaar te kopen.

Mijn vbar komt er nog steeds aan ( dat liet even op zich wachten omdat we het moesten regelen met de servo's enzo)
Scorpion esc en bec komen dit weekend ook, want sam is dan thuis.
Motor: check
De 6s/ 12s. Lipo's van tito en mij blijven nog tot de gaui er is.
En de 600 blijft ook nog even tot de gaui er is.

Leuk hoor steeds meer heli's op de club. :)

Die hele vlieghobby raakt langzaam in het slob. :p

we kwamen , bliezen leven in de club en nu kunnen ze weer op eigen kracht verder ;)

ook weinig gevlieg voor mij , morgen trekken we er met het gezin op uit , en zondag ga ik eerst naar een vliegclub in almere , daar neem ik een 3.5 novarossie blok over van een lid aldaar , de dogfighter gaat natuurlijk even mee , zien ze piep met een stinkblok erop vliegen :p

daarna naar amsterdam om de rest van mijn steiger op te halen , en daarna ben ik gaar , of mag floor kiezen wat we gaan doen , want ik ben de oppas ;)

WEEKEND !! , eindelijk :D

Aha, Dj Sleuro:-) mooi man. Binnenkort uitverkocht Arena??
Nope, kansloos. :yes: Ik ben thuis DJ en meer niet. Gewoon lekker muziek luisteren en verkrachten zonder dat iemand er verder last van heeft. :mrgreen:

Meer een leeggelopen Arena ;)
Als ik ga zingen zeker. :rolling:

Verder dit weekend lekker verbouwen. Laatste week weinig van terecht gekomen met laat thuis en vroeg op. Maar het moet wel een keer afgemaakt worden. :evil:

Verder dit weekend lekker verbouwen. Laatste week weinig van terecht gekomen met laat thuis en vroeg op. Maar het moet wel een keer afgemaakt worden. :evil:

hier nog 1 , aan de keuken begonnen een tijdje terug , , nu nog afwerken , maris begint te klagen , dus daar zal ik binnenkort mee verder moeten , uiteraard in het weekend :mad: ;)

Ook net thuis :-) Pintjuh opentrekken en bankluieren is tha word ;-)

@Sleur

Ben zo blij dat ik mijn gear destijds nooit heb weggedaan :-) ;-)

Binnenkort ff battelen ;-) :-)

@Sleur

Ben zo blij dat ik mijn gear destijds nooit heb weggedaan :-) ;-)

Binnenkort ff battelen ;-) :-)
Man, er is zoveel veranderd. 8O :? Zelfs draaien vanaf vinyl gaat via de computer. De vinyl plaat bevat alleen maar tijdcodes en pulsen. Via Traktor Scratch of Serato Itch wordt de MIDI codering verwerkt. Plaatje zelf komt vsn harddisk. :hammer: Mooie van dat MIDI is dat je alles aan alles kunt plakken. Er is op de interwebs een hele discussie gaande over wel of niet automagisch tempo en beat syncen. De oude knarren vinden het maar niets dat het nu vanzelf gaat maar voorstanders geven juist aan dat creatieve talenten zich daar juist niet druk om hoeven maken en zo zich helemaal kunnen focussen op samples en effecten. Ik deel de laatste mening. :yes:

Wijze woorden en de waarheid :-) ;-)

*kunnen wij weer terug naar HT :-)

mijn stinger landen op ht lijkt mij zeer onprettig :( ;)

maar de winter staat weer voor de deur , dus ook weer bashen met snert en hotdogs :D

nu snap ik ook waarom we nooit snert en hotdogs op het veld nuttigen , op ht kon het pannetje lekker opwarmen vanuit de auto , en op het veld moet je eerst wandeling maken met de hele keuken ;)

wat zijn wij mensen toch lui ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back