Mooi weer en niemanf op het veld.
Lekker de ruimte dus
Nou js. Komend weekend geen vliegen voor mij.
volgens mij was ik er ook..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi weer en niemanf op het veld.
Lekker de ruimte dus
Nou js. Komend weekend geen vliegen voor mij.
volgens mij was ik er ook..![]()

dan denkt 3dfris waarschijnlijk dat u niemand bent![]()
volgens mij was ik er ook..![]()
Moggel allen, kermis overleeft...vandaag dagje niet...
Moet je even naar volendam gaan , daar begint de kermis vandaag![]()
Toen ik het berichtje schreef was je er nog niet.
Gister aanwezig Ronald, RoonRoon en 3DFresh
Goeie moggel allemaal..........
Tussen de middag even een wandelingetje naar een ander soort snoepwinkel gemaakt. Kon het niet laten om een nieuw speeltje te halen om samples te gebruiken bij het andere speeltje. Het is dat ik lopend was anders had ik ook een setje speakers meegenomen. 8O :lol: Die hele vlieghobby raakt langzaam in het slob.![]()
Die hele vlieghobby raakt langzaam in het slob.![]()
Nope, kansloos.Aha, Dj Sleuromooi man. Binnenkort uitverkocht Arena??
Ik ben thuis DJ en meer niet. Gewoon lekker muziek luisteren en verkrachten zonder dat iemand er verder last van heeft. Als ik ga zingen zeker. :rolling:Meer een leeggelopen Arena![]()
Verder dit weekend lekker verbouwen. Laatste week weinig van terecht gekomen met laat thuis en vroeg op. Maar het moet wel een keer afgemaakt worden. :evil:
we kwamen , bliezen leven in de club en nu kunnen ze weer op eigen kracht verder
WEEKEND !! , eindelijk![]()
Man, er is zoveel veranderd. 8O :? Zelfs draaien vanaf vinyl gaat via de computer. De vinyl plaat bevat alleen maar tijdcodes en pulsen. Via Traktor Scratch of Serato Itch wordt de MIDI codering verwerkt. Plaatje zelf komt vsn harddisk.@Sleur
Ben zo blij dat ik mijn gear destijds nooit heb weggedaan;-)
Binnenkort ff battelen ;-)![]()
Mooie van dat MIDI is dat je alles aan alles kunt plakken. Er is op de interwebs een hele discussie gaande over wel of niet automagisch tempo en beat syncen. De oude knarren vinden het maar niets dat het nu vanzelf gaat maar voorstanders geven juist aan dat creatieve talenten zich daar juist niet druk om hoeven maken en zo zich helemaal kunnen focussen op samples en effecten. Ik deel de laatste mening. 
Wijze woorden en de waarheid;-)
*kunnen wij weer terug naar HT![]()