Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn, veelste vroeg.

Nu eerst naar Grootebroek, vergaardaag.

Dan door naar het veld, vliege!!!

Dan door naar mn ouders om dan vanavond weer richting huis te rijden.

*Rondje noord holland doen gaat*

Goedesmorgens deze morgen! Ik gaat weer lekker verder met straten.....einde van de dag ligt het erin...
Gister de boel uitgegraven, 2 boomstobben eruit gehakt, klap zand erin gekruit.....hoogtes gezet en baan gemaakt....
Nu afrijen en dichtpakken die hap......

Voor mij dus geen gevlieg dit weekend.......

pfff ik ben best brak van gisteren :)

floor is lekker aan het fietsen , ik laat haar nog ff haar gang gaan , dan maar wat later naar almere .

siggy , ik bel je wel ff als het veld nog de moeite is , geen zin in gehaast op de zondag ;)

Geen gehaast vriend, vliegen we volgende week wel weer ofzo ;-)

Pak het discie wel ff, voor de flat ruimte zat :-)

ik ga nu naar almere , heb ook mijn df bij , dus ik bel je wel ff als ik vanuit almere vertrek .

laatste vliegkans voorlopig aankomende week plus weekend best veel woei.

Zijn er nog lieden die vandaag/ vanavond gaan vliegen??

Grtz

nogmaals , het vliegen op het veld is een overdag sport , na 18;00u geen sterveling meer te zien ;)

Waja :-) We zien wel hoe het loopt ;-)

Vliegdrang is bij mij niet meer zo aanwezig de laatste tijd.

idd , ik sla ook weer over , de koele pintjes gaan weer vanuit de koelbox terug in de krat en ik gaat lekker met floor een stukkie fietsen .

was wel gaaf die club in almere , die hebben gewoon een drossel naast hun vliegveld , met toilet en uiteraard stopcontacten op de pits , best goed geregeld .

kunnen wij ook realiseren lijkt me , zolang het clubhuis op het veld maar niet gefundeerd is .

heeft ze 2000 gulden gekost , voor de huur v/d kraan en nog wat dingetjes , het clubhuis was gratis af te halen :D

veel plezier , voorlopig eerst wat vliegers klaar krijgen ,dan pas weer vliegen .

Zo, ondanks de hitte toch eveb een batterij half leeg gevlogen (3S 1500mAH in een Swift II is goed voor 30 minuten vol gas vliegen). Tweede sessie even met Siggy samen geSwift. Ondanks verwoede pogingen geen mod-air. :( ;) Was gezellig druk op het veld. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back