Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Clubhuis op het veld gaat er niet komen... er mag geen bier gedronken worden op het veld,
dat zou de ondergang betekenen voor AAeroclub Heemskerk :teacher:

Foto of anders niet gebeurd :wink:

DSC00394.jpg

Clubhuis op het veld gaat er niet komen... er mag geen bier gedronken worden op het veld,
dat zou de ondergang betekenen voor AAeroclub Heemskerk :teacher:

in het clubhuis te almere staat geen tap , zelfs een frituurpan is er verboden ivm brandgevaar , maar lipo's laden mag wel :???:

van mij hoeft er ook geen clubhuis op het veld hoor , vind het allemaal wel best zo ;)

zo, weer een lekker dagje vader/dochter gehad , als je dochter zegt "pap , dit was een heerlijke dag " dan doe je toch iets goed ;)

phils ; ik geloof die foto nog niet helemaal , het is een achteraanzicht verborgen onder een helm , kan ook iemand anders zijn ;)

@ Ronald -r
zie bericht pagina 1478 ik denk dat ik het probleem gevonden heb:yes:

@ sleur
alweer aan de cola

@ phil
mmmmmmmmm lekker jong ding zeker naast je:D

@ Phils tweede foto
je ziet er lekker uit man hihihihihihihih

Foto of anders niet gebeurd :wink:

DSC00394.jpg
Tsjessus, eerst je buik en nu ook al een dikke kont. :mrgreen: ;) Met een rugzak kun je dat echt niet meer verbergen hoor. :rolling:

Wat betreft het clubhuis op het veld is het nog eenvoudiger dan wat er wel en niet in en om het clubhuis mag. Er mag geen bebouwing op landbouwgrond zonder vergunning. En die vergunning krijg je niet want dat is tegen het bestemmingsplan. Enige kans zou je nog maken als je het clubhuis helemaal zou ingraven, maak je er een soort van bunker van (wel handig als bepaalde mensen vliegen, zelf die al geruime tijd een brevet hebben maar schijt aan de regels hebben omdat ze dat juist stoer vinden :?).

@Junkie

Toch maar even richting veld gegaan.
Anders moest ik mee op visite :-(
makkelijke keuze dus ;-)

Wel weer ff gelachen samen met Sleur, Swift battelen blijft leuk ;-) :-)

@Sleur

Al wat gedaan met die APP ?

Ik ga er nog wel een Swiftje bij halen. Kan deze netjes blijven voor nachtvliegen en die andere om te raggen. Beetje dikkere brommer er op kan dan geen kwaad. 8) ;)

Ja, toppertje. Al 4 nummers gevonden die niet op TPB of Spotify waren te vinden. 8O :thumbsup:

Echt een super-appie :-)

Swiffie alleen vliegen is niet spannend maar met een groepje blijft het Fun :-)

En zelfs een dikke mid-air kost weinig ;-) :-)

@ Joop: da's mijn baas :mrgreen:

@ Junkie & Sleur: let even op mijn onderschrift :wink: :rolling:

je onderschrift klopt helaas :( ;)

@Junkie

onderschrift is helaas de waarheid :( ;)

Toch maar even richting veld gegaan.
Anders moest ik mee op visite :-(
makkelijke keuze dus ;-)
?

je hebt gelijk vriend , die keuze is vrij makkelijk , en het was prachtig weer , dus daar moesten we het maar ff van nemen ;)

maak je er een soort van bunker van (wel handig als bepaalde mensen vliegen, zelf die al geruime tijd een brevet hebben maar schijt aan de regels hebben omdat ze dat juist stoer vinden :?).

it wasn't me , i wasn't there ;)

wie vertel wie ? of is het makkelijk te raden ? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back