marcelsiggery
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Veel plezier met ophalen van je nieuwe bak ouwe
Wil zondag rijden kanjer,op zaterdag nog iets teveel te doen.Weet niet of dat een probleem wordt![]()
Als er echt belangrijke zaken gemeld worden sturen ze toch gewoon ff een mailje
Voor de rest is alles wel duidelijk
**
nieuwe veld wordt medio 2012
en niet te laag over de dijk en achter de hekken vliegen
denk om de veiligheid op het veld
Klaar![]()
ik weet het allemaal nog niet snoek , weet ook nog niet of ik de klus afkrijg morgen , en wanneer de gezinsdag is , ik weet wel dat ik de laatste tijd flink geleefd word
morgen staan we met 3 man , dus lekker bikkelen .
klopt , we gaan ons allemaal gewoon inzetten dat de regels gewoon nageleefd worden , en dat iedereen kan genieten van das hobby .
het is ook niet mijn opzet om regels te negeren , maar deze discussies houden mij en iedereen wel scherp , dus gaat goedkomen !!
zo , net thuis , floor v/d naschoolse gehaald , nu ff snel dit typen met een bak pleur , en daarna ben ik de kokkin , daarna douchen , en daarna nog een kwartaal aangifte doen , dat is flink puzzelen /optellen , geen leuk klusje , dus alles binnen 1,5 uur realiseren is niet te doen , bovendien komt maris 21;00u thuis .
had anders wel even naar de club gegaan , hoe moe ik ook ben .
zijn er wel veel die ineens ziek zijn![]()
edwin 68 , had je mijn pb nog gezien ?
*koken gaat *
Hoei, Siggy zit of in het bestuur of is helderziend. 8)
Belangrijke zaken bespreken we hier op het forum.![]()
belangrijke zaken op de vergadering?
De hobby is alles behalve belangrijk voor mij.
2012 siggy? Jij bent optimistisch zeg"
Geen zin in stom gelul vanavond,dus lekker thuis blijft.
Nee,meeste is hier al besproken en dat veld wordt 2020Is er vanavond nog vergadering?
Is er vanavond nog vergadering?
**
Klaar![]()
siggyboy
kijk , mijn lieve rd logic auspuff , WIL IK !!RD Logics RC Radio Control Parts Traxxas HPI Associated Losi Performance
oh, oke dan. Ik heb het al druk genoeg met de voorbereidingen van het toernooi en feest. Gisteren tot 0:57 op de club geweest om een indeling te maken voor vrijdagavond en zaterdag overdag. 37 koppels 1 wedstrijd laten spelen op vrijdag is niet zo moeilijk maar om ze allemaal ook 3 wedstrijden te laten spelen op zaterdag en dan verspreid over de dag tegen verschillende tegenstanders is een ......uitdaging zeg maar.
Gelukkig allemaal gereed. Nu morgen nog het eten regelen voor 80+ man met de bijbehorende logistiek dan begrijp je mijn wat te kort aan tijd![]()
**
Klaar![]()