Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een knappe lader kan ook helpen. En het handboekje een keer lezen... :rtfm:
Zijn niet allemaal zo rijk als jou :showass:,boekje doorgelezen.Maar er klopt iets niet,als je morgen naar de mach gaat laat ik het wel zien.Heb nou geen zin meer om plaatjes te schieten
De rest van al mijn batterijen gaat gewoon goed,dus niks mis met de lader

Laatst bewerkt:
Laatsten der Bajakanen .......

lol ;)

Geen idee bestel meestal gewoon bij ddm,maar de laatste tijd niks besteld.Rijd een beetje als Siggy :oops: :lol: de laatste tijd,dus er gaat niks stuk ;)

ik ga ook als siggy rijden hoor , gewoon lekker rondjes driften , we kunnen ook es een mooi grasveld berijden , ook gaaf .

dus niet zo veel jumpen , gaat tie stuk van ;)

ik ga deze baja langzaam pimpen , ff een paar ruggen in pompen , dus heel voorzichtig rijden :-) ;)

*instort en heerlijk mijn nest inrolt , daar heb ik zin an !! :yes:

welterusten .

Hee junk
Marder???
Ben jij gek geworden???;)

Ik heb een monster 8)

geen marder.:confused:

Ga je mond spoelen :D

Groetsels

en kom wel weer maar duurt nog ff.

Zo, de moth staat weer op de bouwtafel. Even de servo's inregelen en dan vleugelloos (misschien voor de show even mee) a.s. zaterdag de brommer laten brommen (38cc Zenoah)

Neem die lipo's Zondag maar even mee.Hang ik ze even aan mijn Duo 50 ;)
Mijn andere lipo,s laadt mij lader ook geen probleem,maar er klopt iets niet met de balanceer stekker vermoedt ik,en om daar nou meteen een andere lader voor te halen :hammer:.Hij laad de baja,savage gloeipluggen rotostarter,hardcase lipo,s voor de andere mini revo,alleen hier zit het net weer even anders
Nah geen trut,kom in de buurt van de 40 he,dan wordt je wijzer zeggen ze ;)

Siggery: Interesse in een Kasumi 21? :lol:

Denk dat ik hem weer ga wegdoen. Vlieg er niet mee en heb nog een liporacer + een stinger liggen (welke beiden nog gebouwd moeten worden)

Siggery: Interesse in een Kasumi 21? :lol:

Denk dat ik hem weer ga wegdoen. Vlieg er niet mee en heb nog een liporacer + een stinger liggen (welke beiden nog gebouwd moeten worden)

ga er nou eens voor de gein 1 keertje mee vliegen
kost niet veel energie en is ook makkelijk meegenomen
weet zeker dat je t leuk vindt en hem dan houd en zelfs aanstalten ga maken om de stinger en de liporacer tebouwen
dat weet ik bijna zeker;)

@Vinni: Makkelijk gezegd, maar begin de kriebels te krijgen bij de Moth (en de Piper, en na zondag ook een Sopwith Camel en een Spitfire)....

Zie hier de Moth.. deels opgebouwd (wel een &*^@$ werkje..)

311316_300377933307326_100000053647752_1296241_141482556_n.jpg

Morgenavond ook maar even naar de Mach om te kijken, en een pintje te pakken.

Als het gezellig is elke week;)

Clubavond voortaan op vrijdagavond?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back