Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn niet allemaal zo rijk als jou :showass:,boekje doorgelezen.Maar er klopt iets niet,als je morgen naar de mach gaat laat ik het wel zien.Heb nou geen zin meer om plaatjes te schietenEen knappe lader kan ook helpen. En het handboekje een keer lezen...![]()
Laatsten der Bajakanen .......
Geen idee bestel meestal gewoon bij ddm,maar de laatste tijd niks besteld.Rijd een beetje als Siggy:lol: de laatste tijd,dus er gaat niks stuk
![]()
Hee Junkie
Probeer pitstopshop eens
Heeft een hoop zooi voor die asbak
Groeten
Edwin.
Rij morgen wel even naar je toe als je tijd hebt,eind van de ochten begin van de middag.Laat ik het wel even zien,want wil morgenavond wel even rijdenEen knappe lader kan ook helpen. En het handboekje een keer lezen...![]()
pleurt alle lipo,s de kliko in.Wat een knt zooi met verloop balancer en weet ik veel allemaal wat lekker weer nimh
Geen idee bestel meestal gewoon bij ddm,maar de laatste tijd niks besteld.Rijd een beetje als Siggy:lol: de laatste tijd,dus er gaat niks stuk
![]()
Mijn andere lipo,s laadt mij lader ook geen probleem,maar er klopt iets niet met de balanceer stekker vermoedt ik,en om daar nou meteen een andere lader voor te halenNeem die lipo's Zondag maar even mee.Hang ik ze even aan mijn Duo 50![]()
Siggery: Interesse in een Kasumi 21? :lol:
Denk dat ik hem weer ga wegdoen. Vlieg er niet mee en heb nog een liporacer + een stinger liggen (welke beiden nog gebouwd moeten worden)
Gadver wat heeft ik een lekker karretje gekoopt.
Gadver wat heeft ik een lekker karretje gekoopt.
Wie heeft mijn spektrum dx3s gekaapt?
Morgenavond ook maar even naar de Mach om te kijken, en een pintje te pakken.
Als het gezellig is elke week![]()
Clubavond voortaan op vrijdagavond?