Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
OM je weer uit je dip te halen zeg ik dit tegen je:
*teiltje pakt* :puppydogeyes:

Frustraties maar wat op zij gezet. Omdat het ook voor jullie en de club is. :D Een half uurtje wat tools los gelaten en e.e.a. aan edit bestanden lijkt weer te werken. Originele videobestanden van de server gekopieerd (altijd eerst van SD naar server en van server kopie naar werkmap natuurlijk). Alleen de laatste 3 of 4 knipsels zijn weg. Die weer teruggezet. En ruim een half uur knippen en plakken met de muziek weg en onherstelbaar. Dus nu maar snel een mixje er achter gekwakt. Sorry... :(

ach , dan maak ik wel een filmpje van hoogtij van vandaag via moviemaker , lekker simpel en snel klaar ;)

was weer even gezellig op ht , baja mee en uiteraard la hondenvechter , was prima vliegen daar , leuke is dat je lager kan vliegen dan dat je zelf staat :p

lekker geragd met de baja , was ook weer leuk .

de bekende baja hangjongeren groep was weer aanwezig .

toch ff lekker kunnen uitwaaien :p

straks la movie (mits het in 1 keer lukt ) :rolling:

ach , dan maak ik wel een filmpje van hoogtij van vandaag via moviemaker , lekker simpel en snel klaar ;)

was weer even gezellig op ht , baja mee en uiteraard la hondenvechter , was prima vliegen daar , leuke is dat je lager kan vliegen dan dat je zelf staat :p

lekker geragd met de baja , was ook weer leuk .

de bekende baja hangjongeren groep was weer aanwezig .

toch ff lekker kunnen uitwaaien :p

straks la movie (mits het in 1 keer lukt ) :rolling:
Werdt wel fris op het eind,maar daarna heerlijk in de nieuwe tuut naar huis getuft

Hmmmm, is iets niet helemaal goed gegaan met geluid en sommige stukjes zijn toch verkeerd geknipseld. Kwaliteit is ook niet geweldig (ook origineel niet echt). :(

(op 05:06 schraapt Bas zijn bladen over het gras 8))

Laatst bewerkt door een moderator:
Werdt wel fris op het eind,maar daarna heerlijk in de nieuwe tuut naar huis getuft

was gezellig , en mooie tuut heb je , zo kun je weer voor de dag komen ;)

vast voor dit forum even een filmpie v/d dogfighter op ht geknutseld , en er zit ook een beetje baja bij .

maak straks nog wel ff een puur baja filmpie voor het offroad cafe ;)

hier vast filmpie 1 W8OkpEaE9F0[/media] - YouTube

(weet weer niet hoe ik het hele beginplaatje moet plaatsen :mad: )

Hmmmm, is iets niet helemaal goed gegaan met geluid en sommige stukjes zijn toch verkeerd geknipseld. Kwaliteit is ook niet geweldig (ook origineel niet echt). :(

[youtube-k[/youtube]

(op 05:06 schraapt Bas zijn bladen over het gras 8))

top film , mooi gemaakt :p

vooral die jets spreken mijn erg aan , zeker met smoke :cool:

Dit was het meeste spektakel. Heb nog veel meer dus ga misschien nog wel een v2.0 knutselen Zo'n filmpje van 3 minuten met veel 10 seconden fragmentjes op de muziek. Als ik er zin aan heb.

Geen zin om te koken dus we gaan wokken in Heemskerk.

filmpie v/d baja's staat op offroaders cafe alkmaar .

maar zet hem ook wel hier voor die paar bajalienen liefhebbers , het is tenslotte rijders/vliegers ;)

let niet op die muziek , het is het enige wat er op deze pc staat :)

Ziezo, de HK450 is ready for take off. Zodra hij goed vliegt gaat ie in de body.. (mogelijk eerst nog voorzien worden van een 4blads kop, dankzij sleur) :)

528687_501500696528381_1470956826_n.jpg

lekker wagentje snoek ;)

straks ff lekker burgelijk boer zoekt vrouwtje kijken ;)

ondertussen lekker wat pielen aan de nieuwe dogfighter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back