Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rijdt ook lekker,en weer zeer veel ruimte voor vakantie activiteitenlekker wagentje snoek![]()
Zowel in de dubbele cabine als laadruimte aanzienlik meer ruimte.2 liter diesel 6 versnellinkjes airco nog wat verstelbaar spul en andere dingetjes.Nice ride, Snoeksel.Scheelt wel veel ruimte met die Ford of niet?
Bij de wok kwam ik Robert-Jan tegen. Die baalde dat hij gisteren niet aanwezig kon zijn want hij had graag een demootje lijnbesturing gegeven. 8)
*uitbuiken gaat*
Rijdt ook lekker,en weer zeer veel ruimte voor vakantie activiteiten![]()
ook dat , maar ook plenty ruimte voor de hobby incl gasstelletje ,voorraad hotdogs/soep/koffie en noem maar op
lekker voor de koude dagen op ht![]()
Ik voorzie toch een hoog Fritsie gehalte aan het eind van de winter. Dan hou ik het wel bij bier en vlammetjes.Ho ho,eerst je kipor mee,en patat bakken
Gaan we daarna wel weer eens aan hotdogs en snert denken![]()
Ho ho,eerst je kipor mee,en patat bakken
Gaan we daarna wel weer eens aan hotdogs en snert denken![]()
Ik voorzie toch een hoog Fritsie gehalte aan het eind van de winter. Dan hou ik het wel bij bier en vlammetjes.![]()
![]()
Gisteren met da gezin ook naar de wok geweest. Was wel even lekker. Beetje voor je gekookt worden terwijl je staat te kijken is niet gek.