Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was gisteren inderdaad een leuke dag. Ondanks de vele spullen hadden we het redelijk snel op en afgebouwd. Thuis de zooi allemaal weer opruimen is het meeste werk.

Inderdaad heel even de 450 gevlogen na reparatie, werkt weer prima. Nu weer wat meer vlieguren maken.

Nice ride, Snoeksel. :yes: Scheelt wel veel ruimte met die Ford of niet?

Bij de wok kwam ik Robert-Jan tegen. Die baalde dat hij gisteren niet aanwezig kon zijn want hij had graag een demootje lijnbesturing gegeven. 8)

*uitbuiken gaat*

Nice ride, Snoeksel. :yes: Scheelt wel veel ruimte met die Ford of niet?

Bij de wok kwam ik Robert-Jan tegen. Die baalde dat hij gisteren niet aanwezig kon zijn want hij had graag een demootje lijnbesturing gegeven. 8)

*uitbuiken gaat*
Zowel in de dubbele cabine als laadruimte aanzienlik meer ruimte.2 liter diesel 6 versnellinkjes airco nog wat verstelbaar spul en andere dingetjes.
Uit 2009.ben er zeer content mee :yes::D

Gisteren met da gezin ook naar de wok geweest. Was wel even lekker. Beetje voor je gekookt worden terwijl je staat te kijken is niet gek.

Ho ho,eerst je kipor mee,en patat bakken ;)
Gaan we daarna wel weer eens aan hotdogs en snert denken :cool:

oja , dat had ik gezegd :) , moet ik wel voorzichtig terugrijden met een warme frituurpan met zeer dun vet , klots,klots 8O ;)

Ik voorzie toch een hoog Fritsie gehalte aan het eind van de winter. Dan hou ik het wel bij bier en vlammetjes. :yes: ;)

neehoor , wij moeten steeds ver lopen om die baja's weer op de pootjes te zetten .:cool:
corby is vandaag weer een kilootje kwijt geraakt ;-)
Gisteren met da gezin ook naar de wok geweest. Was wel even lekker. Beetje voor je gekookt worden terwijl je staat te kijken is niet gek.

wokken rulez , heerlijk :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back