Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus jij ben het er ook mee eens dat de hxt niet op de staart kan en dat je daar niet op moet bezuinigen. Ook weet je niks van het advies af want hij vroeg meerdere malen aan mij op facebook en via pm om advies. Maar elke keer schijt aan :)
Waarom het beste als voor wat rondjes vliegen drie HXT900's op de swash en een servo die overweg kan met het snelle variëren van de gyro? Prima toch? Er zullen best gyro's zijn waarmee de HXT900 geen problemen heeft. Met een E-Sky gyro in ieder geval wel. Spikkel gaf op het forum al eerder aan hem vol te orakken met rommel. Ja, dan kun je ermee in de lucht blijven. No more, no less...

Wat jullie keuvelen op Feestboek of MSN dat weet ik niet. Zal mij ook een zorg zijn. :p

*blij is als die pleuris visite weer weg is* :bye:

Weer een vrije dag verknoeid met niets. Had morgen overdag gekomen (zijn we er toch niet, prima). :p

Zo, bouwhok weer eens opgeruimd. Hoop modelbouwzooi zo de kliko in verdwenen :bye: Kopen we wel weer nieuw als we het weer eens nodig hebben :yes:
Weer lekker de ruimte dus binnenkort maar weer eens de Dazzler vliegklaar maken :yes:Nieuwe motor van Oliesjeik gehad :worship: (lees bruikleen)

:yes: Die bende moet mij altijd hebben... al twee keer gehad daar :cool:
Volgende keer beter als er wat minder wind staat :wink:

was echt weer super gezellig op ht :p , was een leuke groep aanwezig , met van alles en nog wat om mee te spelen :p ,ook heftige heli acties van 3Dfris :cool:

dat alles is te zien in de ht movie die ik zo knutselen ga ;)

en de wind was idd volop aanwezig , maar we hadden daar niet echt last van , zelfs de df sneed er keurig doorheen :cool:

tot strakkies

Is dat normaal? De visite wil voetbal kijken :? Rot op, ga thuis kijken... :evil:

*zakjes met een biertje, zoutjes en een pepermuntje maken gaat* :bye:

Is dat normaal? De visite wil voetbal kijken :? Rot op, ga thuis kijken... :evil:

*zakjes met een biertje, zoutjes en een pepermuntje maken gaat* :bye:

straks lekker boer zoekt hoer kijken :p

hier het filmpie van vanmiddag , was weer leuk :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus zo maken ze modelvliegtuigjes. 8O

cover137.jpg

Hallo allemaal

Een tijdje geleden dat ik hier ook actief was op het forum.

Leuk hoor om alle draadjes weer eens te lezen
Momenteel even helemaal geen rc spul maar zo nu en dan begint het toch weer een beetje te kriebelen ,dus wie weet.

Hey hey, bloed kruipt waar het niet gaan hè? ;) Dus we gan allemaal weer rijden? Hmmmm, dan toch ook maar een dikke E-Revo VXL op 4S (zitten toevallig ook in een vlieger). 8)

Heey Phil

Tja zo ben je even op internet aan het koekeloeren naar wat rc info en zo zit je weer op je vertrouwde forum.

Het kan af en toe raar lopen haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back