Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar ik helemaal niet vliegen nietIk zeg... koop een vliegtuig en kom naar de club toe![]()
Dat zeg ik, heli kopen!
Maar ik helemaal niet vliegen nietnou ja op een beetje helivliegen na dan
![]()
Hey hey, bloed kruipt waar het niet gaan hè?Dus we gan allemaal weer rijden? Hmmmm, dan toch ook maar een dikke E-Revo VXL op 4S (zitten toevallig ook in een vlieger). 8)
O ja dat gaat ik zeker weer eens doen
Gewoon even het draadje in de gaten houden![]()
Sam met de logo xxtreme.
Gaui dus alvast in de verkoop en nu een Logo?ach als jullie op HT gaan rijden dan kom ik ook wel vliegen daarZoals het er nu uitziet heb ik de X7 binnen een maand
Kan niet wachten.
Morgen eerst eens een nieuwe router kopen. Die FritzBox dingen kunnen erg slecht tegen Android. Om de haverklap crasht dat ding. Een harde reset (uit/aan) helpt dan weer voor een paar weken. :evil:
Da's ook geen verbetering. :nooo: De MacBook heeft dezelfde problemen. :teacher: 35% van de eerste serie iPhones heeft problemen met WiFi. 8O En 100% heeft problemen met de kaarten. Zodanig dat Apple nu adviseert een routevaginatie van een ander te kopen. Grotere faal kun je je niet voorstellen. :rolling:Oh, daarom deed de galaxy s2 het bij mij niet. Daarom maar zo'n kleine aaiphone gekozen...