Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zeg ik, heli kopen!

Maar mijn heli is maar 20 cm
Beter bekent als een

12241737675.jpg

Dusss zodoende :rolleyes:

Maar ik helemaal niet vliegen niet :confused: nou ja op een beetje helivliegen na dan :D

tegenwoordig rijden en vliegen we op hoogtij zoals je in het filmpje kunt zien ;)

dus kom weer een keer kijken ;)

baja net weer ff nagelopen en staat weer rtr , moest alleen even een velgring weer voorzien van langere boutjes , en ga zo het luchtfilter weer eens reinigen .

Hey hey, bloed kruipt waar het niet gaan hè? ;) Dus we gan allemaal weer rijden? Hmmmm, dan toch ook maar een dikke E-Revo VXL op 4S (zitten toevallig ook in een vlieger). 8)

klinkt goed sleur :p
lijkt me gezellig ;)

O ja dat gaat ik zeker weer eens doen
Gewoon even het draadje in de gaten houden :cool:

hou maar in de gaten , hier zie je of we vliegen op de vliegclub of vliegen en rijden op hoogtij .

maar naar mate het weer slechter word en richting de winter gaan ,zoeken we hoogtij weer wat vaker op , autootjes hebben geen last van wind /vies weer ;)

was trouwens wel geweldig om met de dogfighter te vliegen met die snoeiharde wind op ht , hij had er vrijwel geen last van , ging als een speer :cool:

morgen nog ff een dagje vrij , geen zin in gewerk , en moet nog ff langs de boekhouder

ach als jullie op HT gaan rijden dan kom ik ook wel vliegen daar :) Zoals het er nu uitziet heb ik de X7 binnen een maand ;) Kan niet wachten.

Nou, laat maar. Gisteravond met versie 4.0.l ging online nog prima. Maar na de update van zo juist naar 4.0.m loopt de zooi vast bij het starten van een online verbinding. Butt product. :middlefinger:

Morgen eerst eens een nieuwe router kopen. Die FritzBox dingen kunnen erg slecht tegen Android. Om de haverklap crasht dat ding. Een harde reset (uit/aan) helpt dan weer voor een paar weken. :evil:

Morgen eerst eens een nieuwe router kopen. Die FritzBox dingen kunnen erg slecht tegen Android. Om de haverklap crasht dat ding. Een harde reset (uit/aan) helpt dan weer voor een paar weken. :evil:

Oh, daarom deed de galaxy s2 het bij mij niet. Daarom maar zo'n kleine aaiphone gekozen...

Oh, daarom deed de galaxy s2 het bij mij niet. Daarom maar zo'n kleine aaiphone gekozen...
Da's ook geen verbetering. :nooo: De MacBook heeft dezelfde problemen. :teacher: 35% van de eerste serie iPhones heeft problemen met WiFi. 8O En 100% heeft problemen met de kaarten. Zodanig dat Apple nu adviseert een routevaginatie van een ander te kopen. Grotere faal kun je je niet voorstellen. :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back