Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kak, is me laptop kapoerewietes dat heeft ik weer.

PC-Dokter BYM ff kijken voor je, of probeer je het zelf?

Mike PB verzonden :D

Mega hardstikke gaaf bedankt man!
(foto's volgen nog)

...:nooo:
[in de verdediging-modus: ON]

vergrootglas nodig heeft .....

[in de verdediging-modus: OFF]

;)

Nope, zitten nu in de haven.

Dat zeg ik ... :p

het is ook lastig , maar maak er nu een spel van , ik turf ook het aantal sigaretten op mijn arm , zodat ik precies weet hoeveel ik gerookt heb , en het werkt motiverend om zo min mogelijk te turven ;)

misschien wil ik ook helemaal niet stoppen , maar wil wel flink verminderen , om uiteindelijk te stoppen .

ik moet zeggen , zoals ik het nu doe , geniet ik wel van iedere peuk .
zoals gisteren was dat anders ,omdat ik gewoon teveel rook , geniet je eigenlijk van geen 1 peuk , ja de eerste 3 , daarna slaat de gewoonte weer toe .

morgen zet ik mijzelf op 10 sigaretten ,that's it , als ik dat een week volhou , moet stoppen ook lukken .

ik beloof dus niets , maar ben er mee bezig en hoop dat het lukt .

ps ; ik merk wel dat ik veel meer doe om de tijd te vullen , hele huis schoon , boodschappen gedaan , voor en achtertuin weer netjes , afwas weg , stofgezogen , zo meteen de schuur opruimen , :eek: , ik ken junkie niet meer terug ;)

corby ,siggy , knaller , enz

hoeveel peuken / chaggies roken jullie per dag ?

ik zit nu op 9 sigaretten , normaal maakte ik op dit tijdstip een nieuw pakje open (19 stuks)

scheelt al aardig dus , en bevalt beter .

Waar jij last van hebt is behalve een nicotine verslaing een "gewoonteverslaving".

Rook voor de grap eens een hele dag niet, gewoon echt helemaal niet.
En aan het einde van de dag steek je een peuk op, en neem je drie hijsjes.
Die zijn goor vies en bitter.
DAT moet je ff onthouden.
Peuk uitmaken en slapen gaan.

Volgende dag weer, hele dag niet roken, en savonds weer een paar hijsjes, en weer bij jezelf denken, en wel toe MOETEN geven, bah wat vies ....

Doe dit een paar dagen en je zult merken dat je een peuk roken gaat associeren met vies bah ...

Zo doe ik het, en het werkt prima :yes:

Moet even kijken of dat lukt. eerst in de morgen F1 kijken en daarna komt mams op visite. even checken of er dan wat tijd overblijft. Anders maandag of dinsdag even roggelen.

PC-Dokter BYM ff kijken voor je, of probeer je het zelf?

Mega hardstikke gaaf bedankt man!
(foto's volgen nog)

Dat zeg ik ... :p

Waar jij last van hebt is behalve een nicotine verslaing een "gewoonteverslaving".

Rook voor de grap eens een hele dag niet, gewoon echt helemaal niet.
En aan het einde van de dag steek je een peuk op, en neem je drie hijsjes.
Die zijn goor vies en bitter.
DAT moet je ff onthouden.

Volgende dag weer, hele dag niet roken, en savonds weer een paar hijsjes, en weer bij jezelf denken, en wel toe MOETEN geven, bah wat vies ....

Doe dit een paar dagen en je zult merken dat je een peuk roken gaat associeren met vies bah ...

Zo doe ik het, en het werkt prima :yes:

is ook een optie ;)

Teveel :D

Pakje per dag ofzo :onweer:

ik denk wel meer , zeker bij het bieren , een extra pakje :-)

*ff simmen gaat bij gebrek aan mooi weer *

corby ,siggy , knaller , enz

hoeveel peuken / chaggies roken jullie per dag ?

ik zit nu op 9 sigaretten , normaal maakte ik op dit tijdstip een nieuw pakje open (19 stuks)

scheelt al aardig dus , en bevalt beter .
Gewoon 2 pakjes per dag
Besparen doe je niet geld gaat toch wel op.En dood ga je toch,wat een gezeik en gezemel weer zeg je rookt of niet.En niet dat half stoppen van je,blijkt toch dat je niet echt wil stoppen
+ als je stopt wordt je weer dikker ook,je spijsvertering verandert.
Maar ja jij als sportschoolganger ;) heeft daar geen last van

Laatst bewerkt:
even voor diegene die naar OTEC op de havenstraat willen gaan; bespaar je de moeite, ze leveren niet meer aan particulieren. ik stond een tijdje terug ook voor een vast hek.:onweer:

334055_700b.jpg

Lekker makkelijk lullen Sleur :hammer:
Huh? Verklaar u nader... :yes: :?

Ondertussen de Zicral van Erik3B zitten kliederen. Was even een "schoonheidprobleempje" als gevolg van dat uitgefreesde gedoe. Dat goud/bruin heeft er niet zo last van of je ziet het in ieder geval nauwelijks. Maar rood... :evil: Fuckerdefuck wat zie je dat overal. En op de gladde kant van Depron gaat het er prima af met van die badkamerreiniger (zit zuur in dat de verf rap oplost), maar de ruwe kant, die dus ook gefreesd is, is een heel ander verhaal. Anyway, aardig weg weten te werken. :p ;) Nog even informeren of Erik3B er ogen in wil hebben en of de wingtips verder versierd moeten worden.

zicral_erik_2.jpg

Qua kleuren redelijk gelijk aan mijn Zicral, maar de patroontjes zijn anders. :yes:

zicralv2_05_verfklaar.jpg

zicralv2_03_beetjegoud.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Huh? Verklaar u nader... :yes: :?

Ondertussen de Zicral van Erik3B zitten kliederen. Was even een "schoonheidprobleempje" als gevolg van dat uitgefreesde gedoe. Dat goud/bruin heeft er niet zo last van of je ziet het in ieder geval nauwelijks. Maar rood... :evil: Fuckerdefuck wat zie je dat overal. En op de gladde kant van Depron gaat het er prima af met van die badkamerreiniger (zit zuur in dat de verf rap oplost), maar de ruwe kant, die dus ook gefreesd is, is een heel ander verhaal. Anyway, aardig weg weten te werken. :p ;) Nog even informeren of Erik3B er ogen in wil hebben en of de wingtips verder versierd moeten worden.

zicral_erik_2.jpg

Qua kleuren redelijk gelijk aan mijn Zicral, maar de patroontjes zijn anders. :yes:

zicralv2_05_verfklaar.jpg

zicralv2_03_beetjegoud.jpg

Sleurtje,

Erg netjes hoor. Heb zelf nog geen tijd gehad m te brushen. Gaat de komende week bouwen. Morgen nog ff de oude versie.

Ik neem de WM+ morgen voor je mee. Heb het hier nu ook werkend op het nieuwe boardje. Moet inderdaad een accelerometer aangesloten zijn. Heb dus de Nuncunk gebruikt. Heeft alleen als nare eigenschap dat wanneer je snel beweegt hij niet meer direct naar zijn nul positie terug gaat. Dit doet hij heel langzaam. Dat heeft hij ook bij langzaam over corrigeren. Misschien een test doen met alleen de nuncunk.

Lekker prutsen dus.

Gewoon 2 pakjes per dag
Besparen doe je niet geld gaat toch wel op.En dood ga je toch,wat een gezeik en gezemel weer zeg je rookt of niet.En niet dat half stoppen van je,blijkt toch dat je niet echt wil stoppen
+ als je stopt wordt je weer dikker ook,je spijsvertering verandert.
Maar ja jij als sportschoolganger ;) heeft daar geen last van

ik wil in ieder geval halveren , dat is stap 1 , ,krijg nu een rokershoest , heb ik heels geen zin an . :-)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Gaafffff! !!!!!

zeker gaaf , maar dat slurpt lekker , ook die link van spijker is een beste slurper , heel mooi allemaal , maar dan kan je beter benzine gaan vliegen .

ik heb de mustang en de xtra op nitro , de rest werk ik er langzaam uit .

ben nu bezig de mustang vliegklaar te maken , die gaat de volgende keer maidenen , ben benieuwd !

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back