BYM
Forum veteraan
Kak, is me laptop kapoerewietes dat heeft ik weer.
PC-Dokter BYM ff kijken voor je, of probeer je het zelf?
Mike PB verzonden![]()
Mega hardstikke gaaf bedankt man!
(foto's volgen nog)
...:nooo:
[in de verdediging-modus: ON]
vergrootglas nodig heeft .....
[in de verdediging-modus: OFF]
![]()
Nope, zitten nu in de haven.
Dat zeg ik ...

het is ook lastig , maar maak er nu een spel van , ik turf ook het aantal sigaretten op mijn arm , zodat ik precies weet hoeveel ik gerookt heb , en het werkt motiverend om zo min mogelijk te turven
misschien wil ik ook helemaal niet stoppen , maar wil wel flink verminderen , om uiteindelijk te stoppen .
ik moet zeggen , zoals ik het nu doe , geniet ik wel van iedere peuk .
zoals gisteren was dat anders ,omdat ik gewoon teveel rook , geniet je eigenlijk van geen 1 peuk , ja de eerste 3 , daarna slaat de gewoonte weer toe .
morgen zet ik mijzelf op 10 sigaretten ,that's it , als ik dat een week volhou , moet stoppen ook lukken .
ik beloof dus niets , maar ben er mee bezig en hoop dat het lukt .
ps ; ik merk wel dat ik veel meer doe om de tijd te vullen , hele huis schoon , boodschappen gedaan , voor en achtertuin weer netjes , afwas weg , stofgezogen , zo meteen de schuur opruimen ,, ik ken junkie niet meer terug
![]()
corby ,siggy , knaller , enz
hoeveel peuken / chaggies roken jullie per dag ?
ik zit nu op 9 sigaretten , normaal maakte ik op dit tijdstip een nieuw pakje open (19 stuks)
scheelt al aardig dus , en bevalt beter .
Waar jij last van hebt is behalve een nicotine verslaing een "gewoonteverslaving".
Rook voor de grap eens een hele dag niet, gewoon echt helemaal niet.
En aan het einde van de dag steek je een peuk op, en neem je drie hijsjes.
Die zijn goor vies en bitter.
DAT moet je ff onthouden.
Peuk uitmaken en slapen gaan.
Volgende dag weer, hele dag niet roken, en savonds weer een paar hijsjes, en weer bij jezelf denken, en wel toe MOETEN geven, bah wat vies ....
Peuk uitmaken en slapen gaan.
Doe dit een paar dagen en je zult merken dat je een peuk roken gaat associeren met vies bah ...
Zo doe ik het, en het werkt prima