Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook weer goedenmorgen allemaal.
Sterkte Sleur en de ziekenboeg aldaar.
Hier nog wat filmmateriaal van gisterenavond

Was gezellig en lekker gereden

Laatst bewerkt door een moderator:
Junkie? Kom je morgen wel naar het veld toe toevallig? (of iemand anders?) Ik heb een vul systeem nodig voor benzine, voor mijn tigermoth. Kom er net achter, dat ik die dus niet heb :(

goeie morgen
ik heb een pompje bij me dus tanken is geen probleem

@ chocojoop we kijken wel effe waar hij is
gepikt lijkt me stug zal nog wel op de club liggen of in de auto van marsje
komt goed
zo laatste dingen laden en ben ik klaar voor t vliegen

@ Sleur: mooi ruk, sterkte ermee. Idd, gezondheidszorg van tegenwoordig is best triest. Nu maandag maar afwachten :cry: Ook altijd weer zo fijn dat je pas in het weekend mocht langskomen :nooo:

sleur ; ook sterkte van deze zijde !

zooooo, lekker weer (te) wakker , bietje veel geslapen :)

vandaag lekker relax dingetjes doen , huis ff lekker onderhanden nemen , veel modelbouwshit opruimen weggooien , ligt geloof ik ook nog een holliday achter het schot met nog meer pieptroep .
wil iemand nog de holliday , moet nog gebouwd worden ,en wat rechtgebogen worden ,anders in da kliko
hopen dat edwin 68 hier wat vliegers wil opkopen , weg ermee .
dus edwin , welkom in da museum ;)

straks nog ff naar de bouwmarkt om een alu buis te halen om de rolkooi deelbaar te maken v/d baja , misschien ook nog ff naar bigscale , ze zullen toch wel een elcon koppeling hebben ? bel straks wel ff .

geen veld voor mij dus , geen plezant gevoel om daar heen te gaan , ff klaar mee , een hobby zou leuk moeten zijn ipv stress geven !
voordeel is wel , geen haastig opladen van lipo's , inladen /opbouwen enz , geeft ook een aangename rust :yes:

mzzl

Hier ook nog druk bezig. Dat wil zeggen de F3P kist klaar maken. Moet nu wel door anders heb ik zondag geen kist om te trainen. Motor, ESC en aileron servo zitten er op. Alle Carbon verstagingen zijn ook klaar. Nu weegt hij 65 gram. Dus alleen de carbon aansturing naar de servo's. 2 diamond servo's en een accu en hij is klaar. Hoop op 100 gram of minder.

Gisteren de nodige aanpassingen gedaan aan de Disniet..

servo's verplaatst, snoeren ingekort (met het nodige gevloek), ontvanger verplaatst, stuurstang ingekort, andere roggelaar (met dank aan sleur), voedingskabels accu zo veel mogenlijk ingekort.
zwaartepunt nu bijna ok, en 107 Gr. berijkt. (winst 4,5/5 gram) :???:

Blijkt ook een nwe accu na het cyclen en balanceren waarschijnlijk sluiting te hebben gemaakt :bye:

@sleur, sterkte met Sleurfin

sleur ; ook sterkte van deze zijde !

zooooo, lekker weer (te) wakker , bietje veel geslapen :)

vandaag lekker relax dingetjes doen , huis ff lekker onderhanden nemen , veel modelbouwshit opruimen weggooien , ligt geloof ik ook nog een holliday achter het schot met nog meer pieptroep .
wil iemand nog de holliday , moet nog gebouwd worden ,en wat rechtgebogen worden ,anders in da kliko
hopen dat edwin 68 hier wat vliegers wil opkopen , weg ermee .
dus edwin , welkom in da museum ;)

straks nog ff naar de bouwmarkt om een alu buis te halen om de rolkooi deelbaar te maken v/d baja , misschien ook nog ff naar bigscale , ze zullen toch wel een elcon koppeling hebben ? bel straks wel ff .

geen veld voor mij dus , geen plezant gevoel om daar heen te gaan , ff klaar mee , een hobby zou leuk moeten zijn ipv stress geven !
voordeel is wel , geen haastig opladen van lipo's , inladen /opbouwen enz , geeft ook een aangename rust :yes:

mzzl

Grote schoonmaak in huize Junkie :tank:
Goed bezig kerel ;)

Pfffff, Moggûh. Is jullie vrouw ook zo stoned? :hammer: ;)

Geen gevlieg voor mij vandaag. Misschien nog wel even kijken met de aapjes. Vanavond weet ik ook nog niet. :( Allemaal veel plezier. :thumbsup:

Jasper? Kun je zo een plekkie vrij houden op t veld van pak m beet, 3 mtr? ;) De moth staat in de auto, nu eerst langs Q

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back