Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Junkie? Kom je morgen wel naar het veld toe toevallig? (of iemand anders?) Ik heb een vul systeem nodig voor benzine, voor mijn tigermoth. Kom er net achter, dat ik die dus niet heb![]()
Goedemorgen allemaal,
FF rustig lopen, want Sleur ligt nog te slapen.....
Op naar Wormer WSV 30.
Hier ook nog druk bezig. Dat wil zeggen de F3P kist klaar maken. Moet nu wel door anders heb ik zondag geen kist om te trainen. Motor, ESC en aileron servo zitten er op. Alle Carbon verstagingen zijn ook klaar. Nu weegt hij 65 gram. Dus alleen de carbon aansturing naar de servo's. 2 diamond servo's en een accu en hij is klaar. Hoop op 100 gram of minder.
sleur ; ook sterkte van deze zijde !
zooooo, lekker weer (te) wakker , bietje veel geslapen
vandaag lekker relax dingetjes doen , huis ff lekker onderhanden nemen , veel modelbouwshit opruimen weggooien , ligt geloof ik ook nog een holliday achter het schot met nog meer pieptroep .
wil iemand nog de holliday , moet nog gebouwd worden ,en wat rechtgebogen worden ,anders in da kliko
hopen dat edwin 68 hier wat vliegers wil opkopen , weg ermee .
dus edwin , welkom in da museum
straks nog ff naar de bouwmarkt om een alu buis te halen om de rolkooi deelbaar te maken v/d baja , misschien ook nog ff naar bigscale , ze zullen toch wel een elcon koppeling hebben ? bel straks wel ff .
geen veld voor mij dus , geen plezant gevoel om daar heen te gaan , ff klaar mee , een hobby zou leuk moeten zijn ipv stress geven !
voordeel is wel , geen haastig opladen van lipo's , inladen /opbouwen enz , geeft ook een aangename rust
mzzl
Grote schoonmaak in huize Junkie :tank:
Goed bezig kerel![]()
Zo, Sleurfin heeft geen hernia maar wat het wel is gaan ze maandag verder onderzoeken. Nu ligt ze plat met een lading morfine. Ik ga maar eens slapen. Trutste...uppydogeyes:
Heb ze een mail gestuurd en hij gaat maandag op de postSnoeksel: geregeld met de kapotte accu?