Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfffff, Moggûh. Is jullie vrouw ook zo stoned? :hammer: ;)

Geen gevlieg voor mij vandaag. Misschien nog wel even kijken met de aapjes. Vanavond weet ik ook nog niet. :( Allemaal veel plezier. :thumbsup:

Sterkte Sleur, mooi knt allemaal :(

@Junkie

Ik moet ook zoeken, google ff en je vindt het ;)

@Spikkel

Geen Kasumi meer voor Siggy, wellicht een Stinger voor volgend jaar :cool:

Zit er toch zwaar over na te denken om zoiets aan te schaffen.Goed bezig Junkie,lekker klooien aan de Baja.Ik heeft het indoor virus aardig te pakken :D

goed apparaat lijkt me , ik doe het met een veel mindere ,maar die volstaat al prima , dus die is zeker goed .

snoek ; welke nl of usa shops zijn aantrekkelijk voor baja hopups ?

Pfffff, Moggûh. Is jullie vrouw ook zo stoned? :hammer: ;)

nee , die is aan het sporten , ik weet niet of je je nog kan herinneren hoe het was om met een 25 jarige te spelen , maar zoiets dus :-P

@junkie, die holiday wil ik wel.. de mijne is op :(

heb hem nog niet gevonden op de plek waar hij zou moeten zijn , kan al weggegooid zijn , maar als ik hem vind gaat hij jouw kant op ;)

Helaas is er geen cameraman meer op het veld.....

de black box is closed ,gaat ook niet meer mee , komt gelul van .

goed apparaat lijkt me , ik doe het met een veel mindere ,maar die volstaat al prima , dus die is zeker goed .

Welk station heeft u dan,
Ik haal het voornamelijk bij DDM (deal of the day)in de gaten houden,staan af en toe leuke dingen tussen.Je kan ze een mail sturen met wat je in de deal of the day zou willen zien,en als ze dat oke vinden dan komt dat in de deal of the day.Als je dan bij coupon HBF in typt krijg je ook nog eens 5% korting ;).
Zo had ik die 6mm bodemplaat en mijn achterbumper uit de deal of the day,scheelde zomaar 20 a 30 dollar :D
En de rest bij pitstopshop of rctuning raalte.
Of eens op ebay kijken bij tulare hobbies of one dollar hobbies(volgens mij)

Je black box op HT kan geen kwaad,gebeurt nooit wat niet door de beugel kan :mrgreen:

nee , die is aan het sporten , ik weet niet of je je nog kan herinneren hoe het was om met een 25 jarige te spelen , maar zoiets dus :-P

heb hem nog niet gevonden op de plek waar hij zou moeten zijn , kan al weggegooid zijn , maar als ik hem vind gaat hij jouw kant op ;)

HPI tuningsdelen GH Racing - 480822358

Oranje bovuhhh ;)

thanx voor da links :p , word er wel helemaal duizelig van ;)

knalster ; we houden marktplaats in de gaten , vanaf 200e heb je een leuke savage met zender ;)

*kennelijk doof is* :rolling:
Nog geen telefoon gehoord, maar gaat om deze :

BestNr. R39072EU Mantis 1/8 Truggy vormontiert ohne Elektronik

mantisbox.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back