Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sta je lekker je ding te doen op een of ander beursje met iets van olie en gas offshore dingetjes.......Staan hepie en hepie ineens voor je neus
Sorry voor mijn geleuter over werkgerelateerde zaken.....veldmuis stond volop in beursmode![]()
Hepie en Hepie als in:Sta je lekker je ding te doen op een of ander beursje met iets van olie en gas offshore dingetjes.......Staan hepie en hepie ineens voor je neus
Sorry voor mijn geleuter over werkgerelateerde zaken.....veldmuis stond volop in beursmode![]()
Jaja..... ik wou ook nog wel even offshore dingen op die beurs komen doen.... biertje halen ofzo.... maar moet helaas offshore dingen in den helder doen... kom je zaterdag nog?
Sta je lekker je ding te doen op een of ander beursje met iets van olie en gas offshore dingetjes.......Staan hepie en hepie ineens voor je neus
Gorby is niet van Verhuur/Offshore maar van Transport. Andere afdeling.Ik heb er nog aan zitten denken om langs te gaan maar geen tijd. Te druk met de grote televee producenten en het binnenhalen van contracten. 8) Volgende week donderdag wel naar de computernerd beurs Infosecurity.
Ja, dat snap ik.ik bedoelde niet de beurs, maar de bar....................
Er stond net een meneer voor onze deur. Eerder dan afgesproken maar goed, ik heb hem maar zijn gang laten gaan... De week is weer doormidden.
http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_397/12418242309LZmCC.jpg
Wil je donderdag komen denk eraan dat er toevallig een ledenvergadering is maar natuurlijk ben je daar ook welkom