Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sta je lekker je ding te doen op een of ander beursje met iets van olie en gas offshore dingetjes.......Staan hepie en hepie ineens voor je neus;)

Sorry voor mijn geleuter over werkgerelateerde zaken.....veldmuis stond volop in beursmode:cool:

Sta je lekker je ding te doen op een of ander beursje met iets van olie en gas offshore dingetjes.......Staan hepie en hepie ineens voor je neus;)

Sorry voor mijn geleuter over werkgerelateerde zaken.....veldmuis stond volop in beursmode:cool:

Jaja..... ik wou ook nog wel even offshore dingen op die beurs komen doen.... biertje halen ofzo.... maar moet helaas offshore dingen in den helder doen... kom je zaterdag nog?

De nieuwe iPad Mini

ipadmini.jpg

En gejat :yes:

Hepie en Hepie als in:
- Chocojoop en PH-ILS
- Knaller en Tito
- Ronals en Niels
- Roonroon en RCpiloot

Of als in:

Foto's???? ;)

Pfffff, gaar van gisteravond. Zwager en broerlief bleven wat plakken en we hebben toch al het bier op gekregen (ruim 2 kratjes). Gelukkig vandaag niet zo'n druk dagje. :pc: :morning: :sleepy:

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja..... ik wou ook nog wel even offshore dingen op die beurs komen doen.... biertje halen ofzo.... maar moet helaas offshore dingen in den helder doen... kom je zaterdag nog?

Dus lekker in Amsterdam in de RAI. Veel plezier bij die vakverdwaasde idioten.
Ik doe hier mn offshore dingen wel.

Grtz

geeft niks hoor, was best interessant, maar vond het lekkere wijven kijken NOG leuker!!!
Buko stand had zelfs een complete bar, Kris en zijn collega een biertje gedaan, ik maar een colaatje puur bij gebrek aan JD; Gorby niet gezien, leek me nou net een plekkie voor hem:confused:

Gorby is niet van Verhuur/Offshore maar van Transport. Andere afdeling. ;) Ik heb er nog aan zitten denken om langs te gaan maar geen tijd. Te druk met de grote televee producenten en het binnenhalen van contracten. 8) Volgende week donderdag wel naar de computernerd beurs Infosecurity.

Gorby is niet van Verhuur/Offshore maar van Transport. Andere afdeling. ;) Ik heb er nog aan zitten denken om langs te gaan maar geen tijd. Te druk met de grote televee producenten en het binnenhalen van contracten. 8) Volgende week donderdag wel naar de computernerd beurs Infosecurity.

ik bedoelde niet de beurs, maar de bar....................

ik bedoelde niet de beurs, maar de bar....................
Ja, dat snap ik. ;) Maar hij is afgewezen als lekker wijf (sowieso werken er bij bij Buko niet echt lekkere dingetjes). :rolling:

Er stond net een meneer voor onze deur. Eerder dan afgesproken maar goed, ik heb hem maar zijn gang laten gaan... De week is weer doormidden.

12418242309LZmCC.jpg

Wat grappig dat er helemaal een apart topic is voor mensen uit Zaandam!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Martijn inmiddels 24 jaar oud en woon al vrijwel mijn hele leven in de Zaanstreek (inmiddels wormerveer).

Ben al jaren geïnteresseerd in modelbouw, vroeger zelf ook bouw dozen gemaakt. Nu lijkt het me leuk om eens wat met een radiografisch voertuig te gaan doen echter kan ik de keuze niet zo goed maken tussen vliegen of rijden!

Dus zodoende vroeg ik mij af of er vliegclubs in de buurt zijn die mensen aanraden (of juist afraden) om eens te gaan kijken! Ik heb geen idee of ik dit in dit topic mag doen, maar ik heb het nu al lekker gedaan ;) haha.

Thanks alvast!!

Groeten,
Martijn

Welkom in dit draadje. Als eerste maar gelijk de waarschuwing: In dit draadje komt de grootst mogelijk onzin voorbij, taalgebruik moet je met een potje zout nemen en iedereen vindt elkaar best wel aardig (behalve op dit forum ;)).

De meeste piloten onder ons zitten bij Aeroclub Heemskerk. Op de dinsdag- en donderdagavonden misdragen we ons daar in het clubhuis. In de weekenden op het veld, mits de weersomstandigheden goed zijn. Kom gerust langs, kun je het allemaal zelf meemaken. :yes:

Thanks Knaller voor je uitermate intelligente antwoord! Als iedereen zo intelligent is weet ik niet zeker of ik dat kan behappen ;) haha.

Sleurhut; dankjewel voor je antwoord!
Ik ga eens kijken als ik genoeg moed verzamelt heb!
Hoe zit dat met je brevet halen? Kost het geld? En moet je zelf je zender meenemen?

Dank alvast!

Het halen van het brevet is gratis. Op voorwaarde dat je natuurlijk clublid bent. Op de website vind je informatie over de diverse brevetvormen. Ik weet niet in hoeverre je al vliegervaring hebt en of je beschikt over een model. In principe vliegt iedereen met zijn eigen spullen. Er zijn wel genoeg mogelijkheden om bijvoorbeeld "aangelijnd", met een kabel tussen leraar en leerling zender, te lessen. Mocht je nog niets hebben, dan is de club ideaal om te helpen bij een goede keuze te maken voor model, apparatuur en uiteraard alle vaardigheden. :yes:

/veel serieuze tekst vandaag :? :lol:

Martijn, welkom.

Om even een achtergrond te geven van de meeste mensen in dit draadje. We zijn ooit begonnen als een clubje autorijders op het industrieterrein Hoogtij. Na verloop van tijd begon bij ons ook het vliegvirus te kriebelen, mede doordat we wat langer in de lucht wilde blijven hangen dan met de auto's mogelijk was. Na zelf te zijn gestart met voornamelijk de Easy Star (en sommige met een Wing Dragon ;)) zijn we lid geworden bij een stoffige oude club met voornamelijk oude mannetjes die alleen maar in de kroeg hingen en vliegen deden ze vrijwel niet meer :mrgreen:

Wij hebben daar wat leven in de club geblazen en de groep met actieve vliegers is sindsdien snel groter geworden.

Zoals Sleurhutje al zegt, je ziet hier soms dingen voorbij komen waar je minimaal je wenkbrauwen voor op haalt als je niet de mensen er achter kent. Een daarvan heeft inmiddels al gereageerd ;)

Kom dus gewoon langs op het veld of op dinsdagavond in de club. De drempel is laag en over het algemeen de sfeer goed. Als je serieus bent dan is er ook wel een mogelijkheid om eens te vliegen aan het lijntje op het veld maar dat kun je beter dan even aangeven als je dat wilt want niet iedereen heeft de spullen/kennis om zenders aan elkaar te knopen op het veld.

ikke ook dan maar :D

welkom martijn

weet waar je aan begint bij deze club, eenmaal lid en dan blijf je hangen en je komt er niet meer weg, zeer gezellig en vaak ook met wijze raad ( ook wel wordt je in de maling genomen maar dat is voor de gezelligheid.) biertje smaakt er goed en frisdrank hebben ze daar ook er je wordt er niet opaangekeken dat je dat drinkt

Wil je donderdag komen denk eraan dat er toevallig een ledenvergadering is maar naatuurlijk ben je daar ook welkom
zo siggie ik heb ook meegedaan met serieuse gedoe:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back