Knaller
Forum veteraan
tering, zoveel uitleg heb ik nooit gehad.............als ik dat allemaal vantevoren had geweten........
welkom Martijn!
Ach ja, aanstellerig gedrag he...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
tering, zoveel uitleg heb ik nooit gehad.............als ik dat allemaal vantevoren had geweten........
welkom Martijn!
Op mijn reet zitten ???
Ik ben geen schilder hoor;-)
Slapend rijk worden zoals jij is in onze branche niet meer mogelijk ;-)
Die sfeer is prima maar de drempel bij de club is toch al snel 15cm hoog.De drempel is laag en over het algemeen de sfeer goed.
Als het aanstaande zaterdag een beetje droog is, moet je zeker even langs komen. Dan is de afsluiting van het officiele vliegseizoen (maar er wordt het hele jaar gewoon gevlogenIk denk dat ik beter eens op een zaterdag kan langs komen toch?
Jij was toch autodidactisch natuurtalent? :? Of een tikkeltje eigenwijs. :lol:tering, zoveel uitleg heb ik nooit gehad.............als ik dat allemaal vantevoren had geweten........
Jij was toch autodidactisch natuurtalent? :? Of een tikkeltje eigenwijs. :lol:
Ja, Ron en Bart.Welkom Martijn,
Let maar niet op die idioten hier, er zijn maar twee serieuze vliegers hier op de club.
Welkom Martijn,
Let maar niet op de wijzen hier, er zijn maar twee serieuze idioten uit t Noorden hier op de club.
Gekheid, het is een fantastische club ( dit gaat me bezuren!!) en ik en mn broo hebben er per keer 100
km voor over om de gezelligheid mee te maken.
Hoop kennis aanwezig op allerlei gebied, mooi clubgebouw enz.
Kom gewoon eens kijken op een dinsdagavond, meestal de drukste avond (aan de bar)
Cu
Grtz Roonroon