Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@RoonRoon,

Gefeliciteert :music::new-bday:

Ikke ook zaterdag vliegen.
Geen feestavond voor mij, Moet draaien in Wognum.
Dit keer twee zalen. 1e zaal Disco en later draai ik
in de 2e zaal club en house.

ook geen vergaaaardering voor mij , voel me beroerd , en zit onder de dope , antibiotica dat is , net ff naar de dokter geweest vanwege last aan mijn luchtwegen , gaat maar niet over .
ben de laatste tijd moe , brak en benauwd en blijf maar zooi ophoesten .

ook gelijk een afspraak gemaakt om te stoppen met roken , want dat is de boosdoener , ik zal eraan moeten geloven , het is niet de vraag of ik wil stoppen , maar ik moet stoppen .

roon/roon ; felici !

vntm

ook geen vergaaaardering voor mij , voel me beroerd , en zit onder de dope , antibiotica dat is , net ff naar de dokter geweest vanwege last aan mijn luchtwegen , gaat maar niet over .

ook gelijk een afspraak gemaakt om te stoppen met roken , want dat is de boosdoener , ik zal eraan moeten geloven , het is niet de vraag of ik wil stoppen , maar ik moet stoppen .

roon/roon ; felici !

vntm

zou de combinatie met de fijne dampen die je als schilder inademt ook niet onderschatten.........

ik hoop dat het je lukt om te stoppen met roken, ik redde het niet

zal best moeilijk zijn om te stoppen , maar als ik er benauwd van word en je strot gaat er pijn van doen, dan is het wel leuk geweest .
het staat me ook steeds meer tegen en het kost ook nog eens 160E per maand :)

roken is leuk tot je 30ste , daarna word het zeuren

Heb je een voorkeur voor bloemen en muziek?
rip.gif

Hoei, zojuist een overeenkomst met een niet nader te noemen bedrijf getekend voor het leveren van diensten. Na de eerste gespreken al opdracht voor meer dan oorspronkelijk het doel was. 8) De komende maanden zit ik 2x per week tussen die mafklappers van o.a. GTST. :? Een beetje de ICT-boel op orde brengen daar.

media_xl_1043203.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back