PH-ILS
Forum veteraan
Willen jullie mij mondeling afmelden voor de vergadering?
Alleen goede voorstellen goedkeuren svp...
Was je nog lid dan?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Willen jullie mij mondeling afmelden voor de vergadering?
Alleen goede voorstellen goedkeuren svp...
Mooie velletje :rolling:Maris moet ook strijken met een wok.Verman je toch eens een keer.Of is maris lesbisch
Yoep![]()
Net terug uit Fransenland, genoeg uurtjes gemaakt om het weekend aan te kondigen
Morgen nog maar ff wat bouwwerk verrichten. Hopen dat het zaterdag een beetje knap blijft, misschien even wat testen op het veld.
Mooi glad stucwerk is zowiezo mooier als tegeltjes,of pandomoStuc jij over hun tegeltjes heen dan?![]()
Moet je het meteen goed laten doen,en niet meteen in een bouwval willen wonen.Met skilderwerk alleen kom je er nietmooi stucwerk wel ja![]()
Mooie velletje :rolling:Maris moet ook strijken met een wok.Verman je toch eens een keer.Of is maris lesbisch
ook even overslaat, ga ervanuit dat er verstandige beslissingen genomen worden door de rest..........
De " rest " blijft thuis, dus het bestuur heeft ons vertrouwen;-)
Heb er nog drie in de aanbiedingNou die lipo is een softcase en bijna kapot. Die cellen zijn ook bijna kapot dus bloedlink. Kan ik beter hardcases kopen. En meerdere lipo's zijn handig voor de races
Heb er nog drie in de aanbieding
![]()