Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yoep :yes: :thumbsup:

Net terug uit Fransenland, genoeg uurtjes gemaakt om het weekend aan te kondigen :cool:

Morgen nog maar ff wat bouwwerk verrichten. Hopen dat het zaterdag een beetje knap blijft, misschien even wat testen op het veld.

Ben benieuwd naar de maiden van jullie jet :-) ;-)
Gave kist hoor ;-)

Nou ik ga lekker ff klussen. Ik zie de filmpjes wel op het forum van de mensen in het publiek van de vergaaardering ;)

Mooie velletje :rolling:Maris moet ook strijken met een wok.Verman je toch eens een keer.Of is maris lesbisch

ik bedoel goddelijk lijf dan :p

laat mij gewoon ff ziek zijn , loop te gorgelen ,en heb geen zin an gezelligheid , zo lekker in een warm bad , daarna zappen in das bed , morgen weer werken .

Rijden word em niet zaterdag/zondag. Een van me lipo's is niet echt goed. Balancer kabeltje ligt er gedeeltelijk uit. Gelijk maar 3 lipo's bestellen:D

Nou die lipo is een softcase en bijna kapot. Die cellen zijn ook bijna kapot dus bloedlink. Kan ik beter hardcases kopen. En meerdere lipo's zijn handig voor de races

Nou die lipo is een softcase en bijna kapot. Die cellen zijn ook bijna kapot dus bloedlink. Kan ik beter hardcases kopen. En meerdere lipo's zijn handig voor de races
Heb er nog drie in de aanbieding ;)

20121025_210113.jpg

Twee leuke winter projecten besteld.

1x HK500 TT FBL, kale helicopter. Qua setup komt hier straks 3GX op met align swash en staart servo's.

24878-main.jpg

1x HK250 voor in de hal. Komt een simpele goedkope turnigy setup op te zitten.

hk250-gt.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back