marcelsiggery
Forum veteraan
Bappelijen laden ??? Indoorvliegen in tha pub ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal een spannende tennisbaan worden zo schuin op die helling ACHter zijn huis. :rolling:
Nope, morgenavond: Vathorst meets HoogTuig. 8) Daar vliegen meerdere swiftjes en doen ze aan tikkertje (heb ik me laten vertellen).Bappelijen laden ??? Indoorvliegen in tha pub ?
Je kunt beter donateur worden en die zooi verkopen.gaat weer eens werken op een clubdag...
Nope, morgenavond: Vathorst meets HoogTuig. 8) Daar vliegen meerdere swiftjes en doen ze aan tikkertje (heb ik me laten vertellen).
En een zaklamp, jenever know met die rare Vathorstenaarlingen.
En denk aan de koffie (zwart) hè. :teacher: Dat was de voorwaarde. :rolling: Hoe laat moet ik me melden?im:
Ik weet waar je huis woont, ik ga vast te vroeg komen als ik rond 17:45 uit Haarlem vertrek. Kan nog wel wat vertragen via dega maar dan nog. Kom ik wel even helpen je zolder opruimen.![]()
Ik voer extra gratis dingen af.
Mits niet bezwaarlijk natuurlijk.![]()
Nieuw soort vliegtuig??? Ken wel een F16Doe is niet zo druk, ik F5 hier voor mijn rust hoor. :teacher:![]()
Dat in/uitzoomen heeft wel een grappig effect met de straatverlichting opgeleverd.Sleur; voorproefje voor vanavond: