Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke nie naar de club. Ben nog aan het werk en wil er een beetje op tijd in.
Komende dagen nog druk. Zaterdagochtend met mijn werk naar Brussel.
Staat een leuk weekend voor de deur.

1 makkelijk te vervoeren elektrokist overhouden en de rest verkopen.
We moeten toch fors meer gaan betalen voor de zorg...VVD iets gemist?

Nope, morgenavond: Vathorst meets HoogTuig. 8) Daar vliegen meerdere swiftjes en doen ze aan tikkertje (heb ik me laten vertellen).

:yes:

lipo's hangen aan de tiet. Swift nog even voor het laatst bijwerken met de nodige reperaties (ik verwacht dat hij na morgen klaar voor de kliko is)..

Overigens, vanavond een tweetal helicopters ingevlogen voor het nachtvliegen morgen (niet ik, wel 2 lui). Die zijn er morgen ook bij.

Ben benieuwd.. Als er nog mensjes zijn die willen komen??? Het kan nog steeds :-)

Weersverwachtingen voor Hoevelaken Linksaf zien er goed uit voor morgenavond. Ik heb 7 volle accuutjes, 3x 950mAh (en een aparte 610mAh voor verlichting) en 4x 1500mAh (die ook verlichting voeden). Moet genoeg zijn voor een paar uurtjes fladderen. ;) Ik heb er wel zin an. :yes: Volgende dag toch naar de beurs dus hoef niet zo uitgeslapen te zijn. :morning:

Hmm effectief maar 4 lipo's voor morgenavond :( Nou ja, dan maar wat minder vliegen..

Of nu nog even snel een disc in elkaar trappen...

En een zaklamp, jenever know met die rare Vathorstenaarlingen. ;)

En denk aan de koffie (zwart) hè. :teacher: Dat was de voorwaarde. :rolling: Hoe laat moet ik me melden? :pim:

En een zaklamp, jenever know met die rare Vathorstenaarlingen. ;)

En denk aan de koffie (zwart) hè. :teacher: Dat was de voorwaarde. :rolling: Hoe laat moet ik me melden? :pim:

umymyhem.jpg

Ik weet waar je huis woont, ik ga vast te vroeg komen als ik rond 17:45 uit Haarlem vertrek. Kan nog wel wat vertragen via de
fc_mac.gif
ga maar dan nog. Kom ik wel even helpen je zolder opruimen. :thumbsup: Ik voer extra gratis dingen af. ;)

Mits niet bezwaarlijk natuurlijk. :oops:

Ik weet waar je huis woont, ik ga vast te vroeg komen als ik rond 17:45 uit Haarlem vertrek. Kan nog wel wat vertragen via de
fc_mac.gif
ga maar dan nog. Kom ik wel even helpen je zolder opruimen. :thumbsup: Ik voer extra gratis dingen af. ;)

Mits niet bezwaarlijk natuurlijk. :oops:

Kom maar langs! :yes: Ik ben rond 17.00 uur klaar met werken. Als er dan nog niemand @VH is, dan kachel ik door naar huis om een happie te eten :).

Dus ik zie je wel verschijnen morgenavond.. Gezellig.

Wat die zolder betreft.. tja ik weet niet. :oops: hahaha

Mogguh medestrijders,

Was weer bar gezellig in da pub gisteren, was iig blij dat ik tegen de gebreide onderbroek aan lag

@chocojoop, sorry voor de gehoorbeschadiging ;-). Volgende keer weer :-)

Grtz vanuit een zonnig en warm 0223.

"@ Spikkel,

Jij had toch een stukje op mb gezet over headspeed verhogen??
Waar staat dat linkje?

Wat is anders de gebruikelijke manier om dit te behalen, motor, tandwielen?

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back