Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh allemaal.

Vanaaf maar ff kijken of er nog een ritje hk inzit :-)

Grtz

Natuurlijk zit er een ritje heemskerk in...... je kan zelfs meerijden... ik ga met mijn eigen auto i.v.m. het ruggetje.... vriendje van Tobias vroeg zelfs hoe ik aan een gebroken rug kwam.. haha.... Das niet zo moeilijk die heeft me nog nooit zien vliegen........

Piper Cub is aangepast.. dat motorschot komt nooit meer los..... dan wordt het een gevalletje total los........... en kliko

Zo, net terug van een heerlijke lunch bij Loetje in Bloemendaal en weer meer werk. 8O Best druk, in je eentje. Er moet echt een man of twee à drie bij komen. :? :D Straks in een jaar tijd meer en grotere klanten dan 12 jaar bij die andere tent. :rolling:

Ondertussen waait de storm over New York...
sandystatue.jpg

Nah, even stukje uitwaaien op het strand in mijn nieuwe trainingsoutfit van de toko. 8O Hoezo een beetje reclame maken op de ijsbaan en op straat. Gelukkig is de service beter dan het sporttalent. :yes: :lol: Daarna calorien aanvullen bij de club.

Hatsekidee, iemand nog 2 Onbeperkt of 2 Broers op de 4e Verdieping hebben op zijn feestje? Of al die mafkleppers die in Idols, Holland's Talent of The Voice hebben opgetreden? Een 538 DJ nodig voor je feestje? Vandaag op de koffie geweest bij het management bureau dat het regelt. Komende periode wat nieuw spul naar binnen schuiven en in januari groot feest vanwege het 10-jarig bestaan van die toko. 8)

Nu even de make-up goed doen en op naar de volgende zakenlunch. Techneut zijn is leuk maar veredelde verkoper is nog lekkerder. :thumbsup:

538 bestaat 20 jaar m:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back