Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ook weer terug van t veld
heerlijk gevlogen was gezellig druk en een mooie vlucht van de moth mogen aanschouwen
lekker soepie er bij helemaal top:worship:
toch wel erg leuk om met zn extra dimensie tespelen:yes:;)

dan heb ik het niet slecht gedaan met mijn baja SS met dx3.0 voor 600 E :D

zaten ook al een aantal hopups op en een doos vol spul .

ZOO , nuttig dagje zo , gehele hobby ruimtes netjes en gesorteerd , huis netjes ,auto netjes , dus rust in da kopf !
Nou dan moet Maris het ontgelden vanavond,want jij kan niet stil zitten ;)
Of je moet hier de hobby kamer willen opruimen vanavond,vind je vast nog wel spare parts.Kruip ik naast Maris krijg ik ook weer rust in da kopf

Laatst bewerkt:
Wow!!!! De Moth vliegt en hoe?! RonaldR: Bedankt voor het invliegen. Echt heel super gedaan...

Ik weet t nu zeker, roeping is gevonden. Schaal vliegen it is.

@Vinni: Hoe dan ook de Kasumi en de Liporacer gaan beiden de deur uit. De stinger hou ik ;)

*vanavond spulletjes te koop gaat aanbieden*

Oh en nog een hele mooie crash meegemaakt (2 zelfs)

Foto's volgen later vanavond, maar het waren pa en zoon die het te bond maakten :D
@Jasper: Je zoon maakt t goed, de rest van de kist wat minder :(

dan heb ik het niet slecht gedaan met mijn baja SS met dx3.0 voor 600 E :D

zaten ook al een aantal hopups op en een doos vol spul .

ZOO , nuttig dagje zo , gehele hobby ruimtes netjes en gesorteerd , huis netjes ,auto netjes , dus rust in da kopf !

Ja, dat was een koopje, en dan zijn er mensen die mij een Moos noemen ;)

Oh en nog een hele mooie crash meegemaakt (2 zelfs)

Foto's volgen later vanavond, maar het waren pa en zoon die het te bond maakten :D
@Jasper: Je zoon maakt t goed, de rest van de kist wat minder :(

hebben jullie je nog een beetje aan de regeltjes gehouden en geen uitslippertje gemaakt ?
want dat word dinsdag besproken :roll:

Wow!!!! De Moth vliegt en hoe?! RonaldR: Bedankt voor het invliegen. Echt heel super gedaan...

Ik weet t nu zeker, roeping is gevonden. Schaal vliegen it is.

@Vinni: Hoe dan ook de Kasumi en de Liporacer gaan beiden de deur uit. De stinger hou ik ;)

*vanavond spulletjes te koop gaat aanbieden*

Graag gedaan hoor Spike ;)

hebben jullie je nog een beetje aan de regeltjes gehouden en geen uitslippertje gemaakt ?
want dat word dinsdag besproken :roll:

We hebben ons netjes aan de regels gehouden. Als je niet met 2 vliegtuigen tegelijk in de lucht mag zitten, synchroon vliegen... dan was het vandaag de laatste keer dat ik geweest ben. Mag dan wel een Tigermoth hebben, maar ben geen slome trut vlieger... ;)

Graag gedaan hoor Spike ;)

Siggery: Jij ook super bedankt voor het afstellen natuurlijk!!!!

We hebben ons netjes aan de regels gehouden. Als je niet met 2 vliegtuigen tegelijk in de lucht mag zitten, synchroon vliegen... dan was het vandaag de laatste keer dat ik geweest ben. Mag dan wel een Tigermoth hebben, maar ben geen slome trut vlieger... ;)

Siggery: Jij ook super bedankt voor het afstellen natuurlijk!!!!

Hahaha, graag gedaan hoor Robert ;)

Ik heb achter de hekken gelopen, mag dit ? :confused:

zal het even nakijken ;)

!

oke netjes gevlogen dus , prima , no problemo ;)

binnekort maar ff zoiets doen :p TZsOHgWRIvQ[/media] rc bigscale zondag utrecht - YouTube

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou dan moet Maris het ontgelden vanavond,want jij kan niet stil zitten ;)
Of je moet hier de hobby kamer willen opruimen vanavond,vind je vast nog wel spare parts.Kruip ik naast Maris krijg ik ook weer rust in da kopf

nee viezerik ! , dat klusje klaar ik vanavond zelf , we hebben een date staan om nog meer rust in da kopf te krijgen .

zal mijn baja ff inelkaar schroeven , je weet nooit wat morgen brengt ;)

@junkie: De Caravan heeft geen wielkappen en/of Barbie. :nooo: ;) Dus dat gaat het niet worden.

@BYM: Ik bedoelde het startvliegwiel om te starten op een startbox. Autofalende correctie op een niet zo slimme smartphone deugt niet altijd. :( :pc:

@Spikkel: Mooi dat-ie gevlogen heeft. Heb het helaas moeten missen. Had het graag gezien. :yes: 8)

@Feestavond: Veel geluk, ik ben gaar van afgelopen nacht niet slapen. Vanmiddag wel een tukkie gedaan maar ik ben geen 18 meer (en ook geen 25, da's al lang geleden). :D Op tijd naar bed vanavond dus. Morgen weer fris de laatste training voor de wedstrijd. :teacher: Ik ben er dus niet. :nooo: :celebrate: :(

Ik weet wat morgen gaat brengen hoor :D
Baja ragdag ;)

ligt aan maris , als zij ineens een gezinsboswandeling wil maken :eek:

Wat wordt jij ineens van het baan rijden,zijn alu draag armen dan wel wijsheid.Gaat niet supergek maar toch

ja dat vroeg ik mij af , wat is wijzer ? de plastic exemplaren of de alu's ? ik had op mijn vorige baja alu , nooit stuk gekregen met jumps en ragwerk .

vind steeds meer baja parts trouwens , trek overal wat vandaan :p

maar wat ik te kort kom zijn die bodyclips :???:

verder zoekt

ligt aan maris , als zij ineens een gezinsboswandeling wil maken :eek:

ja dat vroeg ik mij af , wat is wijzer ? de plastic exemplaren of de alu's ? ik had op mijn vorige baja alu , nooit stuk gekregen met jumps en ragwerk .

vind steeds meer baja parts trouwens , trek overal wat vandaan :p

maar wat ik te kort kom zijn die bodyclips :???:

verder zoekt

Crossen in het bos lijkt mij ook wel leuk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back