Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat vroeg ik mij af , wat is wijzer ? de plastic exemplaren of de alu's ? ik had op mijn vorige baja alu , nooit stuk gekregen met jumps en raggen
maar wat ik te kort kom zijn die bodyclips :???:

verder zoekt
Nou alu,s dus,en bodyclips kom je straks niet meer te kort met netjes rijden ;)

Oh en nog een hele mooie crash meegemaakt (2 zelfs)

Foto's volgen later vanavond, maar het waren pa en zoon die het te bond maakten :D
@Jasper: Je zoon maakt t goed, de rest van de kist wat minder :(

Geen dank, (vond het best wel leuk om te doen) ;-)

Uhh, something kaduk :???:

@Iedereen: Namens Sleurfin bedankt voor uw medeleven en begrip (dat ik mijn leukjes even moet missen). :thumbsup:

geen dank ;)

@Junkie

Wat heb je allemaal gescoord dan?

vulplaatjes , c-clips , lagerset , walbro carb , nieuwe walbro carb as , killswitch van burp makkelijk , tankdop , inmiddels genoeg bodyclips , wat baja gereedschap , zal nog wel meer volgen ;)

ik mis nu wel die kist met parts die ik aan sjourd meegaf :mad: :(:( :mad::mad:

Zou nog ff snel boodschappen doen als ik jou was :p

heel nodig ja ;)

en hop , conflict thuis , dus probeer de middenweg te zoeken , dus hooguit even van 12;00 tot 13;00 u op ht rondrossen onder toeziend oog van maris en floor ;)

wel rottig voor maris om zoveel lelijke mannen bij elkaar te zien :)

heel nodig ja ;)

en hop , conflict thuis , dus probeer de middenweg te zoeken , dus hooguit even van 12;00 tot 13;00 u op ht rondrossen onder toeziend oog van maris en floor ;)

Geen zin in conflicten Junkie.
Dus de Baja op da plank en hop, de bosjes in met Maris ;)

Geen dank, (vond het best wel leuk om te doen) ;-)

Uhh, something kaduk :???:

Jup, something erg kaduuk.. :( Wel zonde achteraf. Maar tja, dat krijg je ervan als je gaat spelen (ik in mijn geval samen met mn pa) haha

Kist van mn pa (ja, zonder stabilo.. dat had ik ervoor weg gevroten in de lucht)
IMAG0741.jpg

Kist van mij (doordat ik EN de crash van mn pa wilde zien, EN ik niet meer wist wat boven of onder was... )
IMAG0742.jpg

Beide kisten liggen in Zaandijk, voor herstel. Zal alleen even duren ;-)

jongens , geen gehobby voor mij , ik had idd beloofd aan maris om morgen met zijn 3tjes weg te gaan , dus volgend weekend lekker een dagje ht organiseren met koffie /koek/cake en evt een frituurpan en weet ik wat nog meer , dan is mijn baja ook wel hufterproof , en lekker bashen !
zal straks ff pitstop hun magazijn leegbestellen

Daarom kom ik ook niet. Zo ben ik dan ook wel weer. ;)

jongens , geen gehobby voor mij , ik had idd beloofd aan maris om morgen met zijn 3tjes weg te gaan , dus volgend weekend lekker een dagje ht organiseren met koffie /koek/cake en evt een frituurpan en weet ik wat nog meer , dan is mijn baja ook wel hufterproof , en lekker bashen !
zal straks ff pitstop hun magazijn leegbestellen
Volgende week niet. :nooo: In ieder geval niet op zondag, iets met eerste wedstrijd NK Piepschuimtrutten in Arnemuiden. :hammer:

Jup, something erg kaduuk.. :( Wel zonde achteraf. Maar tja, dat krijg je ervan als je gaat spelen (ik in mijn geval samen met mn pa) haha

Kist van mn pa (ja, zonder stabilo.. dat had ik ervoor weg gevroten in de lucht)
IMAG0741.jpg

Kist van mij (doordat ik EN de crash van mn pa wilde zien, EN ik niet meer wist wat boven of onder was... )
IMAG0742.jpg

Beide kisten liggen in Zaandijk, voor herstel. Zal alleen even duren ;-)

oei , lees en zie ik hier ragger /junkie taferelen ? :???: , dat kan toch niet zomaar ?

ben benieuwd naar de maiden v/d moth :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back