marcelsiggery
Forum veteraan
@ marcelsiggery pb terug als het goed is![]()
Ontvangen hoor Joop ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ marcelsiggery pb terug als het goed is![]()
Nou alu,s dus,en bodyclips kom je straks niet meer te kort met netjes rijdenja dat vroeg ik mij af , wat is wijzer ? de plastic exemplaren of de alu's ? ik had op mijn vorige baja alu , nooit stuk gekregen met jumps en raggen
maar wat ik te kort kom zijn die bodyclips :???:
verder zoekt
Oh en nog een hele mooie crash meegemaakt (2 zelfs)
Foto's volgen later vanavond, maar het waren pa en zoon die het te bond maakten![]()
@Jasper: Je zoon maakt t goed, de rest van de kist wat minder![]()
@Iedereen: Namens Sleurfin bedankt voor uw medeleven en begrip (dat ik mijn leukjes even moet missen).![]()
@Junkie
Wat heb je allemaal gescoord dan?
@Iedereen: Namens Sleurfin bedankt voor uw medeleven en begrip (dat ik mijn leukjes even moet missen).![]()
geen drank?
..
ik mis nu wel die kist met parts die ik aan sjourd meegaf![]()
![]()
![]()
Zou nog ff snel boodschappen doen als ik jou was![]()
Rondje rijden om al zijn MP3's af te luisteren. Die zien we pas over een week of 10 terug met 650GB aan muziek. :lol:Waar is Gorby trouwens ?
Hey !!!! Gorby, leef je nog ?![]()
Rondje rijden om al zijn MP3's af te luisteren. Die zien we pas over een week of 10 terug met 650GB aan muziek. :lol:![]()
heel nodig ja
en hop , conflict thuis , dus probeer de middenweg te zoeken , dus hooguit even van 12;00 tot 13;00 u op ht rondrossen onder toeziend oog van maris en floor
wel rottig voor maris om zoveel lelijke mannen bij elkaar te zien![]()
Geen dank, (vond het best wel leuk om te doen) ;-)
Uhh, something kaduk :???:
Als zijn Raampjes up-to-date is dan formateert Raampjes deze automagisch als exFAT. Alleen of die duffe media player dat kan lezen is een tweede. :?Heeft hij hem toch vet 32 kunnen formatteren dan ?roost:
![]()
Daarom kom ik ook niet. Zo ben ik dan ook wel weer.wel rottig voor maris om zoveel lelijke mannen bij elkaar te zien![]()
Volgende week niet. :nooo: In ieder geval niet op zondag, iets met eerste wedstrijd NK Piepschuimtrutten in Arnemuiden.jongens , geen gehobby voor mij , ik had idd beloofd aan maris om morgen met zijn 3tjes weg te gaan , dus volgend weekend lekker een dagje ht organiseren met koffie /koek/cake en evt een frituurpan en weet ik wat nog meer , dan is mijn baja ook wel hufterproof , en lekker bashen !
zal straks ff pitstop hun magazijn leegbestellen
Jup, something erg kaduuk..Wel zonde achteraf. Maar tja, dat krijg je ervan als je gaat spelen (ik in mijn geval samen met mn pa) haha
Kist van mn pa (ja, zonder stabilo.. dat had ik ervoor weg gevroten in de lucht)
![]()
Kist van mij (doordat ik EN de crash van mn pa wilde zien, EN ik niet meer wist wat boven of onder was... )
![]()
Beide kisten liggen in Zaandijk, voor herstel. Zal alleen even duren ;-)