Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die chronologische volgorde dus ...
Vertel eens wat nieuws![]()
LOL. Mooie is dat andere mensen op de club denken dat ze wel normaal zijn![]()
Morgen eerst in elkaar plakken natuurlijk. Als je geen POR hebt dan heb ik dat wel (zoveel is niet nodig). En een beetje epoxy. Dan is het vliegertje op zich al redelijk klaar. Volgende week de elektronica en dan wachten op het eerste indoor evenement.![]()
Sorry, niet meer vingers op één hand... Uh nee, dat kan ook niet. :? Uh, de grijze massa die me in de steek liet... Mwja, dat is het denk ik.ik denk dat hij stopt@ Sleur: Wat gaat Jasper dan eigenlijk doen volgend jaar in de F3P?
---staat niet in de lijst---![]()
Oeps dus.Hey goede opmerking. Nou Sleur bedankt. Lekker als je alles regeld. Wordt gewoon verbannen.
Kom op, je helpt dat jochie toch wel aan een mooie nieuwe vlieger. Hij beleeft zoveel plezier aan de hobby.Ik heb zelf al een Extra, vliegt prima, een super sportster en nog veel meer in aanbouw, Lyon mag zelf kiezen wat hij wil, en heeft maar een zeer beperkt budget........niks tegen de vibrogym!!!!!!!
Yep, 2K 5M Epoxoplast is prima. Plakken we daar de stangetjes mee, is wat sterker (maar zwaarder) dan met alleen 10 secondenmeuk (dat 10 minuten moet drogen zonder activator :?).ik heb geen por en dat epoxy is dat 2componenten ik heb wel 5 min epoxy is dat hetzelfde?????
Wie dan?LOL. Mooie is dat andere mensen op de club denken dat ze wel normaal zijn![]()
Nope, netjes leren vliegen. Van raggen komen vliegverboden, dat weet iedereen nu toch wel langzamerhand?Lees ik dat we gaan RAGGEN ??
Wie dan?Ik vind ze bij vrouwlief op het dagbestedingscentrum "normaler" en productiever dan op de vliegclub.
Werkafbouwgroep [FONT=Verdana,Verdana][FONT=Verdana,Verdana]Deze groep is bestemd voor cliënten die 40 jaar of ouder zijn en behoefte hebben aan een korte werkdag. [/FONT][/FONT]
Doe mij maar een Baja dan Junkie. Wel lief dat je zo aan het uitdelen bent![]()
De Vibrogym (=Jamara *model onbekend*) is een mooie nette degelijke kist om mee te oefenen, zowel voor jou als Alonso. Vliegt strak en reageert prima op de roeren.![]()
Ik heb zelf al een Extra, vliegt prima, een super sportster en nog veel meer in aanbouw, Lyon mag zelf kiezen wat hij wil, en heeft maar een zeer beperkt budget........niks tegen de vibrogym!!!!!!!
Er is dus nog hoop voor sommigen van ons over een paar jaar
Ik citeer uit de tekst van Sleurfin d'r werk:
Werkafbouwgroep [FONT=Verdana,Verdana][FONT=Verdana,Verdana]Deze groep is bestemd voor cliënten die 40 jaar of ouder zijn en behoefte hebben aan een korte werkdag. [/FONT][/FONT]
stelletje snitsers zitten ertussen , maar ACH , daar moet je maar mee zien te leven![]()
Kom op, je helpt dat jochie toch wel aan een mooie nieuwe vlieger. Hij beleeft zoveel plezier aan de hobby.Gun hem dat dan ook.
![]()
staat een figuurzaagmachine op zolder, dus hij kan aan de gang om ee stabilo enzo te maken, vleugels hebben we nog genoeg!!!
Die werkt tegenwoordig 24x7. Ondertussen heeft Silly haar eerste examentje met twee vingers in haar neus gehaald. Die zit lekker rustig thuis te studeren. :lol: Die lui moeten toch bulken van het geld want tijd om op te maken hebben ze niet. :?Iemand Siggery nog gesproken de laatste paar dagen?
Ik krijg geen antwoord op een PBtje, en ik heb hem hier ook al een paar dagen niet gezien![]()
Je snapt het niet he, en dat kind een beetje op het verkeerde been zetten...
Een stabilo fabriceer je niet uit een vleugel, dmv een figuurzaagmachine![]()