Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
whahahahahaha, maar toch reageren he.......:D
Als ik zo je verkoopl,ijstjes bekijk gaan er toch best vaak dingen ongebouwd of ongevlogen de deur uit, daar anticipeer ik alvast op.......
Ben dit jaar idd heel weinig thuis ja, voordeel is dat alles wel lang heel blijft.....:cool:

daarom wacht de vibrogym op je :p

wil je de mustang ook? , die is alleen al mooi voor de heb :p

roept u maar ;)

*lekker opruimt hier *
*nieuwe items zoekt *

vraagje , ik heb nog 4x 850mah AAA eneloops , maar wil er een humpack van maken voor mijn savage , mag ik er nog een AAA cel bijplakken van 1000mah ? of vloekt dat ?

Even laten zien dat ik best wel eens kan opruimen ook :yes:

296906_302224976455955_100000053647752_1304607_1622966323_n.jpg

*nog bezig is met de andere helft van de zolder*

vraagje , ik heb nog 4x 850mah AAA eneloops , maar wil er een humpack van maken voor mijn savage , mag ik er nog een AAA cel bijplakken van 1000mah ? of vloekt dat ?[/QUOTE]

marcel volgens mijn kan dat alleen met accu van de zelfde waarde 850 mah anders vreet de een het vermogen van de ander op:(

vraagje , ik heb nog 4x 850mah AAA eneloops , maar wil er een humpack van maken voor mijn savage , mag ik er nog een AAA cel bijplakken van 1000mah ? of vloekt dat ?

marcel volgens mijn kan dat alleen met accu van de zelfde waarde 850 mah anders vreet de een het vermogen van de ander op:([/QUOTE]

dat vermoed ik ook :(

had jij mijn pb nog gelezen trouwens ?

denk niet dat de Vibro wat wordt voor Lonnie, Mustang is ook niks voor mij, niet mijn ding........ben niet zo van schaalzooi....:razz:
daarom wacht de vibrogym op je :p

wil je de mustang ook? , die is alleen al mooi voor de heb :p

roept u maar ;)

*lekker opruimt hier *
*nieuwe items zoekt *

moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet veel mee bezig ben geweest.....:oops:misschien wat te vaak met de webcam met mijn meissie........:lol: ga nog wel een poging wagen voor je.ben voorlopig toch nog wel druk met werk
@ edwin 68 lukt het nog een beetje met wat ik gevraagt heb of ben je er niet aan toegekomen? ;)

marcel volgens mijn kan dat alleen met accu van de zelfde waarde 850 mah anders vreet de een het vermogen van de ander op:(

dat vermoed ik ook :(

had jij mijn pb nog gelezen trouwens ?[/QUOTE]

ja sorry nog niet gereageerd dit komt door dat ik het te laat zag vanavond, ben even naar het werk geweest op 4mm veerenstaal te buigen voor de pronto maar ik zocht een 2 takt in ieder geval bedankt en nogmaals sorry

moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet veel mee bezig ben geweest.....:oops:misschien wat te vaak met de webcam met mijn meissie........:lol: ga nog wel een poging wagen voor je.ben voorlopig toch nog wel druk met werk

Ik was alleen erg nieuwschierig en ik vind het wel zielig voor je meissie, pas getouwd en dan zo vaak van huis ik heb met haar te doen hoor :( maar daar kan ik niks aan doen, doe rustig aan maakt mijn niet uit wanneer het klaar is;)

he, is ook zielig voor mij hoor............!!!!!:confused:
Kom er vast nog wel aan toe om het te doen voor je, no worries mate!:p
Ik was alleen erg nieuwschierig en ik vind het wel zielig voor je meissie, pas getouwd en dan zo vaak van huis ik heb met haar te doen hoor :( maar daar kan ik niks aan doen, doe rustig aan maakt mijn niet uit wanneer het klaar is;)

mits ze alles op voorraad hebben ,ros ik morgen ff naar westervoort , als ik het eenmaal in mijn kop heb :)

wellicht hebben ze ook een humpack voor de savage , en anders Q wel .

iemand nog een nieuwe baja nodig? neem ik hem gelijk even mee ;)

Een crash & bash indoor kistje Joop? Of ga je serieus indoor vliegen met de toppers? :lol:
Toppers natuurlijk. Volgend seizoen vliegt Joop met Savage in de C, PH-ILS en ik gaan de B vliegen en Erik3D en NielsR vliegen in de A. :thumbup:

@ sleur hij ziet er wel gaaf uit voor mijn :D:D:D
Zoals afgesproken. :yes: Kleine *ahum* moeite, groot plezier en vooral toonbaar. Beter dan zo'n ding gekledderd met stift.

denk niet dat de Vibro wat wordt voor Lonnie, Mustang is ook niks voor mij, niet mijn ding........ben niet zo van schaalzooi....:razz:
De Vibrogym (=Jamara *model onbekend*) is een mooie nette degelijke kist om mee te oefenen, zowel voor jou als Alonso. Vliegt strak en reageert prima op de roeren. :yes:

ach wie weet in iedergeval weer een leer proces :D
Morgen eerst in elkaar plakken natuurlijk. Als je geen POR hebt dan heb ik dat wel (zoveel is niet nodig). En een beetje epoxy. Dan is het vliegertje op zich al redelijk klaar. Volgende week de elektronica en dan wachten op het eerste indoor evenement. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back