Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beroepszeikerd... :? ;) Het even allebei zo'n 30 minuten rijden voor jou. :yes: Dus dat excuus geldt niet. :p :lol:

volgens mij is de mach 10 minuten verder weg :rolleyes: ;)

Ik denk dat je stijl achterover slaat als je de huurprijzend aarvan hoort, dat gaat hem niet worden niet.

Trouwens, daar ligt ook geen rondetellersysteem, en er is geen verwarming, en geen kantine.

Triple no-no dus :p

kunnen we toch allemaal realiseren ? ff een potje maken :)

Ik denk dat je dat één keer kunt doen en dan niet meer welkom bent met je autootje. Iets met zwart rubber op een sportzaalvloer... :? :(

laten we dan in ieder geval 1 keer gaan :mrgreen:

die roggelaar die er in zit is van sleur geweest meen ik , heb niks verwisseld , zou je ook moeten kunnen zien , alles zat onder de stof ;)
Net even jouw foto bekeken. Maar dat is zo'n paars transparant dingetje. Heb je niet van mij. :nooo: Jij hebt mijn Xray XMC300R toen gebruikt in je TamTech. :yes: :D Zat zo'n zelfde lullig klein motortje in. :? ;)

volgens mij is de mach 10 minuten verder weg :rolleyes: ;)
Volgens Google Maps scheelt het 3 minuten. Van you huis naar Speedworld via de Provinciale weg was 27 minuten. Van you huis naar de MACH Indoor via de Ring A10 en A9 is 30 minuten. Bij de A9/Haarlem-Zuid eraf, Oude Schipholweg afrijden, linksaf en dan bij tweede stoplicht rechtsaf en je bent er.

Wou da ik weer eens kon vliegen ,dat rijden begint me danig te vervelen.
@Sleur hij staat lekker te fikken kijken of het zo wel werkt.

Volgens Google Maps scheelt het 3 minuten. Van you huis naar Speedworld via de Provinciale weg was 27 minuten. Van you huis naar de MACH Indoor via de Ring A10 en A9 is 30 minuten. Bij de A9/Haarlem-Zuid eraf, Oude Schipholweg afrijden, linksaf en dan bij tweede stoplicht rechtsaf en je bent er.
Kan ie niet via de ringvaart zwemmend komen,meteen lekker voor de conditie :hammer: :rolling::rolling:

Net even jouw foto bekeken. Maar dat is zo'n paars transparant dingetje. Heb je niet van mij. :nooo: Jij hebt mijn Xray XMC300R toen gebruikt in je TamTech. :yes: :D Zat zo'n zelfde lullig klein motortje in. :? ;)

klopt , dat roggelaartje moet ik dan nog ergens hebben .

oke ,jij wint ,het is ietje dichterbij :)

Wou da ik weer eens kon vliegen ,dat rijden begint me danig te vervelen.
@Sleur hij staat lekker te fikken kijken of het zo wel werkt.

lol ! en je liegt , dus lange neus ;)

Kan ie niet via de ringvaart zwemmend komen,meteen lekker voor de conditie :hammer: :rolling::rolling:

goede ideeën zijn welkom :)

zo , begint weer erg auto achtig te worden hier :p

ben de ouderwetse nimh's ff aan het cyclen , zitten gelukkig ook nog 2 iets modernere bij :)

ach , op een oude fiets moet je het leren :cool:

008-1.jpg

007-2.jpg

004-4.jpg

005-2.jpg

fusion clutch erin gewerkt .

001-6.jpg

trouwens , die standaard clutchbell van hpi deugd in alle opzichten niet :nooo:

ik heb hem er nu even opgezet , dus hij zit lekker in de nieuwe lagers , maar als ik hem ronddraai en je kijkt van bovenaf zie je de klok al schommelen , ook voel je telkens lichte weerstand op een bepaald punt , dus op vol vermogen gaan de lagers dat niet leuk vinden .
kortom ,de klok is niet uitgebalanceerd en ook de as die er op het zicht recht op zit gelast staat scheef .

dus ff wachten tot ik mijn degelijke clutchbell binnen krijg .
raalte had het niet op voorraad , dus maar afwachten wat hij opstuurd , ik had ook nog wat alternatieven genoemd .

vntm , en rustig hier :)

oja , fucking club dag :-?

eindelijk paypal rekening geopend heeft

oei , dat zal slecht voor mijn portemonnee zijn .

veel overzee halen gaat :p

3 op een rij :bye:

@Spikkel: Ik heb er ook twee uit HK laten komen omdat de 3S niet in Duitsersland op voorraad was. twee dagen later wel toen ik ook de accu's voor de auto al in Duitsersland besteld had. :evil: Ondertussen al 4 pakketjes probleemloos afgeleverd. :D

@Spikkel: Ik heb er ook twee uit HK laten komen omdat de 3S niet in Duitsersland op voorraad was. twee dagen later wel toen ik ook de accu's voor de auto al in Duitsersland besteld had. :evil: Ondertussen al 4 pakketjes probleemloos afgeleverd. :D

Misschien volgende maand. Nu even een koopstop ingelast. Eerst weer even wat centjes hebben :) (en de torretjes van Junkie over genomen hebben)..

klopt , dat roggelaartje moet ik dan nog ergens hebben .

Kom op met dat ding atser ;) Nu heb ik weer geld moeten uitgeven aan een splinternieuwe lrp regelaar bij Sleurlief. ;)

@PB (en de rest met zo'n klont AA batterijen in de zender): Deze accuutjes zijn perfect. Wel moet je lader LiFePo4 accu's kunnen laden.
HobbyKing R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 1800mAh 9.9V 5C LiFePo4 TX Pack (DE Warehouse)

Thanks staat bij de HK favo's.

Vanavond gezellig bij Sleur met een hok vol blonde vrouwen gezeten, en een biertje. Daarna naar BYM gereden en daar in zijn nieuwe hobbykamer zitten klessenbessen met een vriend van hem.

Vanavond gezellig bij Sleur met een hok vol blonde vrouwen gezeten, en een biertje. Daarna naar BYM gereden en daar in zijn nieuwe hobbykamer zitten klessenbessen met een vriend van hem.

Ja was wel ff leuk man :thumbsup:

@Spike: Hmm, jij een koopstop :rolleyes:;)

*Weddenschappen over hoelang het duurt jij weer wat koopt kunnen per nu afgesloten worden*

:mrgreen:

Mogguh,zo vandaag even lekker een dagje niks.Beetje thuis de boel weer ordenen op de hobby kamer.
eerst even een :morning:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back