Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo'n x-can uitlaat vind ik trouwens ook wel gaaf , hoe klinken die ? of zijn dat herrie pijpen ?
X-Can's hebben teveel tegendruk en dat kost dus vermogen. Zijn wel redelijk stil (potjes zijn over het algemeen wel stil). Maar wat Snoeksel zegt: De Dominator heerscht. En anders wel de JetPro V2 of V3. :yes:

wat zal ik doen?

Hs 81 mg tandwielen erin?
Hs 82 Mg bestellen?

Of voor een andere servo gaan die meteen ook maar digitaal is?

Had jij er geen servo saver tussen trouwens, ik heb dat volges mij nooit gehad?

[edit]

Wel afgebroken servomounts, * iets* moet toch de zwakste schakel zijn :rolleyes:
Geen saver ertussen,en ja de servomounts.Wel 2 of 3 metalgears naar zijn grootje geholpen :rolleyes: :hammer:
Junkie heb hier nog wel een pussy pijp liggen voor je hoor,net zo een als Siggery,moet alleen een stukje rubber tussen en een stukje verenstaal aan de voorkant voor op je chassis *bukken gaat *

Laatst bewerkt:
De dominator maakt toch een klereherrie ?
Dat went heel snel. Na een paar keer flink gassen naast je oren verandert het geluid vanzelf in een constante fluittoon. :mrgreen:

Dominator (oude model) erg veel vermogen en wat decibellen:
baja5b_dominator2.jpg

JetPro (V2 versie met extra demper) beschaafd geluid en toch veel vermogen:
baja5b_jetpro_big_hose.jpg

niemand ie me kan helpen aan een servo voor de scalpel of gears voor de hs81?

Of wat advies welke serrvo te nemen

Hs 82mg it is!

Ik merk overigens dat als ik een voorwiel vastpak dat er aardig wat vrije speling inzitten is dat normaal?

Ik heb nog dat LRP Fusion 370HT motortje liggen. Gaat lekker hard. Ik had toen een mini rollerbankje die best goed de snelheid meette. Dik 50 per uur haalbaar. 8)

scalpel_rollerbank.jpg

Sleur,weet jij een webshop die vandaag nog vesrtuurt en het liefst de bandjes voro de scalpel heb en de servo.

Zo en de transponder kan op mijn race bakkie,even contact gehad met ze en was zo geregeld :thumbsup:
top! geregeld dus ? :p
Hs 82mg it is!

Ik merk overigens dat als ik een voorwiel vastpak dat er aardig wat vrije speling inzitten is dat normaal?

nog meer kritiek ? :)

Ja en,bij een echte auto hoort toch echt geluid.Zal wel leuk zijn formule 1 met fluisterpotjes ;)

nee ,dank je , ik ben zuinig op mijn oortjes , de rd logics is een prima auspuff ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back