junkie rc
Forum veteraan
accu had wat cycles nodig, maar besturing gaat makkelijk man. Ik vind het wel een leuk karretje![]()
Nu maar metal gears bestellen en een servo saver. Geen idee waar.
ja ,die accu's hebben een tijdje stilgestaan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
accu had wat cycles nodig, maar besturing gaat makkelijk man. Ik vind het wel een leuk karretje![]()
Nu maar metal gears bestellen en een servo saver. Geen idee waar.
X-Can's hebben teveel tegendruk en dat kost dus vermogen. Zijn wel redelijk stil (potjes zijn over het algemeen wel stil). Maar wat Snoeksel zegt: De Dominator heerscht. En anders wel de JetPro V2 of V3.zo'n x-can uitlaat vind ik trouwens ook wel gaaf , hoe klinken die ? of zijn dat herrie pijpen ?
Geen saver ertussen,en ja de servomounts.Wel 2 of 3 metalgears naar zijn grootje geholpenHad jij er geen servo saver tussen trouwens, ik heb dat volges mij nooit gehad?
[edit]
Wel afgebroken servomounts, * iets* moet toch de zwakste schakel zijn![]()
X-Can's hebben teveel tegendruk en dat kost dus vermogen. Zijn wel redelijk stil (potjes zijn over het algemeen wel stil). Maar wat Snoeksel zegt: De Dominator heerscht. En anders wel de JetPro V2 of V3.![]()
Dat went heel snel. Na een paar keer flink gassen naast je oren verandert het geluid vanzelf in een constante fluittoon.De dominator maakt toch een klereherrie ?
Ja en,bij een echte auto hoort toch echt geluid.Zal wel leuk zijn formule 1 met fluisterpotjesDe dominator maakt toch een klereherrie ?
Gewoon een HS82MG en leren sturen.niemand ie me kan helpen aan een servo voor de scalpel of gears voor de hs81?
Of wat advies welke serrvo te nemen
Nee, kwestie van goed afstellen, shims gebruiken, lagers schoonmaken en wielmoeren goed aandraaien.Hs 82mg it is!
Ik merk overigens dat als ik een voorwiel vastpak dat er aardig wat vrije speling inzitten is dat normaal?
top! geregeld dus ?Zo en de transponder kan op mijn race bakkie,even contact gehad met ze en was zo geregeld![]()
Hs 82mg it is!
Ik merk overigens dat als ik een voorwiel vastpak dat er aardig wat vrije speling inzitten is dat normaal?
Ja en,bij een echte auto hoort toch echt geluid.Zal wel leuk zijn formule 1 met fluisterpotjes![]()