Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Galaxy Note (N7000) even bijgewerkt met de nieuwe Android. Dat is wel even een verbetering. Reageert een stuk vlotter dan de vorige versie. Beeld is ook helderder. Happy user... :D Nu wachten op de Galaxy Note 8.0 3G. 8)

Kreeg je die update via OTA binnen of had je zelf een firmware gedownlaait ergens ?

Ik zeg rooten met z'n allen
Jij, dit soort termen? 8O :lol: Ga je ook in de ict? :? ;)

Kreeg je die update via OTA binnen of had je zelf een firmware gedownlaait ergens ?
Melding via OTA maar eerst backup gemaakt met KIES. Toen via KIES geüpdate. Ging prima (vanaf de Macbook, op de PC al langer problemen met KIES). Is dus de officiële ROM, geen hacky-cracky waarbij de helft niet meer werkt (vooral S-Pen doet het niet bij de doe-het-zelf ROMs). :yes:

mogge

prima weertje om in de huiskamer de kr1 weer op te bouwen :cool:

echt zo'n heerlijke hollandsche regendag ;)

eerst zo even naar nieuw vennep om parts te halen .

Goedemorgen ,

vliegen gaat hem niet worden... :nooo:

Maar eens even wat andere activiteiten voor de zaterdag en zondag bedenken.. :?

Moet nog een paar details van de jet doen, en de silicone dempers van de gimbal van de quad plakken, maar is geen uren werk.

Misschien maar een nieuwe bouwdoos bestolen gaat :shock:

Echt een weertje om te knutselen...

Oude MX12 zenderpult had ik nog liggen. Doel: Spektrum DX8 erin verwerken :)

Eerst maar eens gekeken of het gewoon paste (natuurlijk niet!)

598856_585717024773414_879318151_n.jpg

Vervolgens flink met de dremel aan de gang geweest en na flink wat stof doen verwaaien (en rommel op de grond doen creeeren), paste de zender erin.. :banana:

537463_585717068106743_1430369124_n.jpg

Waarom een pult voor de DX8? Welnu, ik ben die helm voor FPV helemaal zat... Ik dacht, dat moet makkelijker kunnen...

486131_585717114773405_953318668_n.jpg

Nu nog verder uitwerken. RX komt achter op het houten plankje te zitten. Zonnenkap ga ik fabriceren van Depron.

To be continued....

Hij gaat er toch bij zitten. Bord op schoot. :mrgreen: Ziet er goed uit. Maar als de zon op zo'n schermpje staat dan wordt het wel zeuren. :yes: Tafelkleed ook maar meenemen. :rolling:

Ik ga maar eens proberen om Phoenix Sim op een Macbook in een emulator te starten (Oracle Virtual Box). Ik zou dat nog uitzoeken en als het werkt dan kan die blazende en briesende Windows notebook ook de deur uit. :bye:
wissenwinopmac.jpg

Waarom via emulator en niet met bootcamp?
Ik blief geen dual boots op een systeem. :teacher: :nooo: Op termijn toch altijd weer iets dat niet goed gaat. En een emulator kun je lekker makkelijk als virtuele disk zo kopiëren naar een ander systeem. En als je niet meer de Windows omgeving wilt hebben, gooi je de virtuele disk gewoon weg. 8) Bootcamp kom je niet mee vanaf tenzij je de harde schijf opnieuw indeelt en/of Linux goeroe bent.

Gister de heli weer opgehaald bij Jasper.
Bedankt voor het inregelen Jasper. :thumbsup:

Had gehoopt vandaag er even mee te vliegen maar erg nat buiten zo te zien.
Dan maar even wat rommelen in huis en vanmiddag maar even simmen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back