Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
welke is da jelly bean?
Ik bedoel ice cream.
Volgens mij is het JellyBean
Ja, vooral de snelheid waarmee achtergrondprocessen werken. En grafisch wat anders, vooral de trend van dunne lijntjes en zo.Is er veel verschil met ice cream.
De Galaxy Note (N7000) even bijgewerkt met de nieuwe Android. Dat is wel even een verbetering. Reageert een stuk vlotter dan de vorige versie. Beeld is ook helderder. Happy user...Nu wachten op de Galaxy Note 8.0 3G. 8)
Jij, dit soort termen? 8O :lol: Ga je ook in de ict? :?Ik zeg rooten met z'n allen
Melding via OTA maar eerst backup gemaakt met KIES. Toen via KIES geüpdate. Ging prima (vanaf de Macbook, op de PC al langer problemen met KIES). Is dus de officiële ROM, geen hacky-cracky waarbij de helft niet meer werkt (vooral S-Pen doet het niet bij de doe-het-zelf ROMs).Kreeg je die update via OTA binnen of had je zelf een firmware gedownlaait ergens ?
Ik kan me zelf aardig redden maar als ik iets niet zeker weet vraag ik liever de profs om advies.Jij, dit soort termen? 8O :lol: Ga je ook in de ict? :?![]()
Ik blief geen dual boots op een systeem. :teacher: :nooo: Op termijn toch altijd weer iets dat niet goed gaat. En een emulator kun je lekker makkelijk als virtuele disk zo kopiëren naar een ander systeem. En als je niet meer de Windows omgeving wilt hebben, gooi je de virtuele disk gewoon weg. 8) Bootcamp kom je niet mee vanaf tenzij je de harde schijf opnieuw indeelt en/of Linux goeroe bent.Waarom via emulator en niet met bootcamp?