Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
OPS 60cc brommer vandaag binnengekregen; ziet er goed uit en past nog binnen de cowl van de Bandito ook!!!
Als ik weer een tijdje thuis heb maar eens een beginnetje maken met die kist.
Eerst maar beginnen met de motordome in orde te maken en de gaten in de cowl op de laatste plek, daarna de boel eraf en de hele kist schuren zodat hij gespoten kan worden.

Welnee . Gewoon een andere hobby nemen .weer lekker met de motoren verder . Lekker bouwen eraan en soms mits het droog is een rondje rijden ;)
Met de opgegeven vooruitzichten zal brommerrijden het in de toekomst ook niet meer worden. :nooo: Dat wordt net zo veel klagen als nu (maar wel op een ander forum :banana:). ;)

Met de opgegeven vooruitzichten zal brommerrijden het in de toekomst ook niet meer worden. :nooo: Dat wordt net zo veel klagen als nu (maar wel op een ander forum :banana:). ;)

Ik klaag niet ovet het weer . Valt me alleen op dat het steeds minder word , en dat mag ik toch wel jammer vinden .

Jij zeikt veel vaker over het weer.

Het weer is gewoon zoals het is , door de week vaak prima en in het weekend wat minder:)

Het was prima weer. Om even over vijven weg gegaan van kantoor en net pas thuis omdat een lul zijn aanhanger met een busje er op in de tunnel op zijn kant legt. In totaal 2:20 uur onderweg. Lopend was waarschijnlijk nog sneller. :evil: :? Wel genoten van de zonsondergang. 8)

Forum is ook een beetje stuk of wat?
G8OSIgoaMEk[/media] smilies op het forum

Laatst bewerkt door een moderator:
Tijd om de nieuwe Quadcopter in elkaar te zetten :ÿes:

Zojuist de oude gecrashed :(

Laatst bewerkt door een moderator:
zojuist deze oldscool pylonracer even rtf gemaakt , nog een beetje extra motordomping gegeven , nu spatzuiver en de eerst volgende (droge ) dag in een weekend weer ff loslaten

racert004.jpg

He Spike ik zie dat je vader ook in het schoonmaak rooster staat :) Die zal met veel enthousiasme komen schoonmaken neem ik aan :)

ben benieuwd!

ga je binnenkort zien vliegen ;)

He Spike ik zie dat je vader ook in het schoonmaak rooster staat :) Die zal met veel enthousiasme komen schoonmaken neem ik aan :)

ik las dat ze weer mopperde over de lage schoonmaak opkomst , waar staat die lijst dan met namen die moet gaan lope boenen ende de schrobben aan den drossel ?

maar die discussie hadden we al een keer gehad , gewoon contributie omhoog en een schrobber inhuren 1x per week .

ik ga niet na mijn noeste lichamelijke zware arbeids dag nog eens lope schrobben aan een kroeg :?

dat mogen de kantoorpikken en zandloperkijkers die er vaak komen lekker doen , kunnen ze mooi hun energie even kwijt :)

dat mogen de kantoorpikken en zandloperkijkers lekker doen , kunnen ze mooi hun energie even kwijt :)
Niet meer. :nooo: Ik heb van de hele weekploeg waar ik bij stond als enige twee keer de hele keuken ontsmet omdat de weekendploeg de hele teringzooi had laten liggen. Niet zo raar dat je een fijne kolonie ongwenste huisdieren hebt. :? Eerst maar eens die andere 7 van de groep. :teacher:

/hapmodus maar wel mijn mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back