Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nah, ik denk dat ik wel meehelp. Het is niet de manier waarop ik het graag zie ( dat je verplicht wordt) maar ik vind ook wel dat de mensen die er er vaak zijn wat mogen doen. Wat ben je nou helemaal bezig met een paar man? Hooguit een half uurtje. Kijk als ik het in mijn uppie moet gaan staan doen, dan heb ik er weinig trek in.

Je word niet verplicht!
Maar zoals geschreven in de nieuwsbrief draait de club op vrijwilligers en vele handen maken licht werk.
En waarom moeten altijd de zelfde ervoor opdraaien?
Da is mijn mening.

En wie zorgen voor de nodige extra inkomsten via de bar bij de club? En heb je de permanente barhangers (of die gast die altijd achter de computer moet) ooit wel eens zien schoonmaken? Ik niet. :nooo:

Niet meer. :nooo: Ik heb van de hele weekploeg waar ik bij stond als enige twee keer de hele keuken ontsmet omdat de weekendploeg de hele teringzooi had laten liggen. Niet zo raar dat je een fijne kolonie ongwenste huisdieren hebt. :? Eerst maar eens die andere 7 van de groep. :teacher:

/hapmodus maar wel mijn mening

dat zeg ik , zet er af en toe een bijstandmoeder of schonemaker in , contributie een bietje omhoog en iedereen blij .

of een schoonmaak lijst voor de veelbezoekers maken , die maken immers de troep daar .

ik kom er zo'n 8x per jaar en ben dan meestal de cock , maar laat de keuken altijd opgeruimd en netjes achter en was de zooi af .

Je word niet verplicht!
Maar zoals geschreven in de nieuwsbrief draait de club op vrijwilligers en vele handen maken licht werk.
En waarom moeten altijd de zelfde ervoor opdraaien?
Da is mijn mening.

Ok, ik was van mening dat het verplicht was.
Voor de rest ben ik het gewoon met je eens.

En wie zorgen voor de nodige extra inkomsten via de bar bij de club? En heb je de permanente barhangers (of die gast die altijd achter de computer moet) ooit wel eens zien schoonmaken? Ik niet. :nooo:

Nah, dat is niet helemaal reeel. De mensen die al bestuurswerk doen hoeven dat niet te doen vind ik. Die doen al genoeg voor de club.

Nah, dat is niet helemaal reeel. De mensen die al bestuurswerk doen hoeven dat niet te doen vind ik. Die doen al genoeg voor de club.
Toevallig wel een van diegene die het in het weekend nog wel eens als een puinzooi wil achterlaten. :yes: Dan ruim je het ook zelf op, al is het de dinsdag er na. Maar dan laat je het niet liggen voor een ander. :nooo:

Zal geen pro oracover opplakker worden, maar voor de eerste keer vindt ik het niet slecht......

DSCN0385_zps26c6ff86.jpg

DSCN0386_zps7fc604cc.jpg

Tijd om de nieuwe Quadcopter in elkaar te zetten :ÿes:

Zojuist de oude gecrashed :(

Hey Spikkel,

Dat wordt nog flink oefenen met die TBS. Die gaat wel ff harder hoor. Was je in manual mode aan het hoveren/vliegen/schommelen.
Nou ja. Blijft zonde als er wat de grond in gaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back