Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook voor mij geldt dat mijn werkrooster en het schoonmaakrooster niet synchroon lopen. zelfs het vliegen schiet er bij in.
maar als ik langskom wil ik wel schoonmaken.

@3dfris,

wat behelst dat ontwerpbesluit van de nieuwsbrief eigenlijk.
Heb ff geen gelegenheid om naar de gemeente te gaan om de stukken in te zien; vandaar....

Is het ACH forum verwijderd? 404 not found...
Al een jaartje niet meer op gekeken ;)

Kijk! Eindelijk iemand die het opvalt! :)

En ja, het klopt. Ik heb de stekker eruit getrokken. In afwachting of er reakties op kwamen. En die kwamen tot nu niet haha ;-).

Sleur heeft de data van mij aangeleverd gekregen, dus als mensen er nog wat mee zouden willen doen.. Sleur is jullie man! (sorry sleur haha) :)

Hey Spikkel,

Dat wordt nog flink oefenen met die TBS. Die gaat wel ff harder hoor. Was je in manual mode aan het hoveren/vliegen/schommelen.
Nou ja. Blijft zonde als er wat de grond in gaat.

Nou ik vlieg hier nog niet met de DJI Naza, maar met een KK2.0 boardje, zonder GPS. Dat stuurt toch heel anders :).
En ja, ik ga zeker moeten oefenen met de TBS, maar dat komt wel goed :yes:

Schade in dit geval toch iets meer dan alleen een motor asje, helaas ook een arm kapot, landings skids stuk en frame heeft een barst. Ben nu alles aan het overzetten op een TBS kloon frame :)

Kijk! Eindelijk iemand die het opvalt! :)

En ja, het klopt. Ik heb de stekker eruit getrokken. In afwachting of er reakties op kwamen. En die kwamen tot nu niet haha ;-).

Sleur heeft de data van mij aangeleverd gekregen, dus als mensen er nog wat mee zouden willen doen.. Sleur is jullie man! (sorry sleur haha) :)

Nou ik vlieg hier nog niet met de DJI Naza, maar met een KK2.0 boardje, zonder GPS. Dat stuurt toch heel anders :).
En ja, ik ga zeker moeten oefenen met de TBS, maar dat komt wel goed :yes:

Schade in dit geval toch iets meer dan alleen een motor asje, helaas ook een arm kapot, landings skids stuk en frame heeft een barst. Ben nu alles aan het overzetten op een TBS kloon frame :)

KK2.0 vliegt het zelfde als de NAZA hoor. Alleen de GPS zit er niet op, maar dat heeft niets met het vliegen te maken. Houd hem alleen op z'n plek. Uit ervaring vindt ik de KK2.0 beter voor FPV dan de NAZA.
De NAZA is niet vooruit te branden als je in LEVEL-ALTI mode vliegt. Helemaal al niet als de GPS ook aan staat. Dat is bij de KK2.0 veel beter.

Maar dat ga je zelf straks ook merken. IK zet op mijn TBS frame gewoon het KK2.0 board. Moet snel en wendbaar zijn

@3DFris/P51K3: In de Multii-Wii software zit een optie dat je niet kunt overtrekken. Verder roll of pitch dan de ingestelde hoek (zeg bijv. 30°) kan dan niet. Kun je niet ineens op zijn kant hangen. Is een soort van beginners mode (staat los van de auto-level). 8)

Mogguh allemaal,

@Sleur,

Dat klopt, daarom snap ik niet dat hij zo'n schommelende vlucht maakte en de grond in ging. FPV vliegen is juist veel prettiger. Op zicht vliegen dat is lastig. Voor Spikkel zou het juist makkelijk moeten zijn. Doe doet toch aan Gaming...hi,hi.....

Overigens heeft de NAZA ook in Alti-Levelmode dat je de sticks van aileron of nick helemaal de hoek in kan drukken. Quad wil ook niet verder dan 30 tot 40 graden. Kan lastig zijn

Je moet dan ook opletten met stevige wind. Als je Return To Home aan zet dan komt hij niet tegen de wind in omdat de hoek niet groot genoeg is.Dan blijft je Quad hangen tegen de wind.

Moet je allemaal ervaren

*klaar gaat maken voor de voetbal. Bryan heeft een belangrijke wedstrijd*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back