snoeksel
Forum veteraan
Morgen weerZojuist ff getest achter de flat, nu helemaal top !!!
Pakt perfect op, wheelies over de mols-hopen
Mensen kwamen op balkon om foto's en filmpjes te maken, lachuh !!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morgen weerZojuist ff getest achter de flat, nu helemaal top !!!
Pakt perfect op, wheelies over de mols-hopen
Mensen kwamen op balkon om foto's en filmpjes te maken, lachuh !!![]()
Vroeger reden we met brommerplaten op een motor over het fietspad. Werd ook niet altijd gewaardeerd.:lol:
Dus jij gaat met een 80cc met motorplaten op het fietspad rijden ?
Vragen om stront met oom agent Junkie :-(
Zo ff duikertje plaatsen, van 12:15 tot 17:00 uur bezig geweest met een beetje griep in me lijer.
Maar licht erin, een mooie brede dam krijgen we zo.
Ik hou het toch maar bij mij huidige hobby's..... Nog een hobby erbij = echtscheiding...
Gaan wij ook knallen,morgenIk wil niet weten wat jullie gaan doen![]()
![]()
veel plezier amigo
druk dagje gehad , klantjes bezocht en in amsterdam nog even een motorzaak ingestapt om te vragen of misschien kr1 onderdelen nog in voorraad hadden , dat was niet het geval , dus ff rondstruinen tussen de motoren , vind ik ineens een leuke brommer , een hercules met 80 cc sachs blok watergekoeld , geheel origineel , vrijwel het zelfde als een zundapp ks 80 .
dus volgend weekend staat hij klaar voor testdrive .
het is dus wel een motorfiets , maar leuk om als brommert te gebruiken als we gaan rijden met een groep maffe mannen met zundapps kreidlers en honda's .
dus ziggy , kom maar op met je zundapp![]()
een Hercules? gaaf man!!
Dubbele schijf neem ik aan?
En..........over een halfjaar ben je de herculende weer zat en dan neemt jouw brommervriendje veldmuis hem weer over van je![]()