Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ff duikertje plaatsen, van 12:15 tot 17:00 uur bezig geweest met een beetje griep in me lijer.
Maar licht erin, een mooie brede dam krijgen we zo.

Vroeger reden we met brommerplaten op een motor over het fietspad. Werd ook niet altijd gewaardeerd. :oops: :lol:

lol :p

dan heb ik liever rijden op het fietspad met een lichte motor , dan met een opgevoerde brommert op de rollerbank plaats nemen , das duurder ;)

daarom heb ik liever een legale 80cc , die rijd 100 kmpu , dus kan ik ook lekker meerossen op de 80 wegen en soms een klein stukje snelweg meepakken , en ook met een groepje brommerts meerijden 3 in 1 dus ;)

de hercules word waarschijnlijk snel gestript en nog een beetje getuned en omgebouwd naar caferacer , dat bouwen eraan vind ik heerlijk , af en toe rijden is bijzaak ;)

Dus jij gaat met een 80cc met motorplaten op het fietspad rijden ?
Vragen om stront met oom agent Junkie :-(

valt wel mee denk ik , de hercules is net een brommer , de kentekenplaat is maar iets groter als die van een brommert , en als we in een groepje met oldtimers rijden valt het niet zo op , en je weet , ik kan goed lullen met ome agent , weet je nog dat ik mobiel belde al rijdend ? , geen bonnetje :cool:

Zo ff duikertje plaatsen, van 12:15 tot 17:00 uur bezig geweest met een beetje griep in me lijer.
Maar licht erin, een mooie brede dam krijgen we zo.

goed bezig corb ;)

Ik was nie alleen nie André en Jasper waren er ook, het dichtmaken heb ik met Jasper gedaan.
Jasper heeft ook de koffie geregeld,we konden het niet helemaal afmaken want de accu van de afstandsbediening van de kraan was leeg,en ik trok het ook niet meer.
Zo kan het mooi ff inklinken en misschien dat Cor het nog gaat vlakken maar dat weet ik niet.
Weet niet of Jasper nog foto's heeft van het resultaat.

Ik hou het toch maar bij mij huidige hobby's..... Nog een hobby erbij = echtscheiding...

je hebt gelijk ;)

ik doe een beetje minder vliegen en baja rijden ,en weer een beetje meer motor knutselen/en rijden aankomende zomer .

en dat motorrijden kan ik weer goed combineren met das gezin , maris heeft ook haar rijbewijs , en floor kan bij mij of bij vrouwlief achterop , heb er zin an .

zowiezo wat meer tijd in het gezin steken , voor je het weet is floor 16 en gaat ze haar eigen gang .

vliegen en baja's kan ook na mijn 50ste ;)

veel plezier amigo ;)

druk dagje gehad , klantjes bezocht en in amsterdam nog even een motorzaak ingestapt om te vragen of misschien kr1 onderdelen nog in voorraad hadden , dat was niet het geval , dus ff rondstruinen tussen de motoren , vind ik ineens een leuke brommer , een hercules met 80 cc sachs blok watergekoeld , geheel origineel , vrijwel het zelfde als een zundapp ks 80 .
dus volgend weekend staat hij klaar voor testdrive .

het is dus wel een motorfiets , maar leuk om als brommert te gebruiken als we gaan rijden met een groep maffe mannen met zundapps kreidlers en honda's .:p

dus ziggy , kom maar op met je zundapp ;)

een Hercules? gaaf man!! :worship:
Dubbele schijf neem ik aan?

een Hercules? gaaf man!! :worship:
Dubbele schijf neem ik aan?

yep double disc en volgens de de verkoper nog een 6bak ook .
verder watergekoeld ,en ziet er nog goed uit .

volgende zaterdag ff door amsterdam bleren met dat ding en wellicht een stukje snelweg pakken en hopen dat hij de 100 kmpu red ,en anders nog wat kietelen (wat met een brommert niet mag en bij een motor niet zo'n probleem is )

ook zijn brommers veel duurder dan een motorfiets ,terwijl ze bijna precies het zelfde zijn , dus dat is ook een voordeel . plus dat brommers vaak versleuteld zijn door 16 jarige en zo'n hercules motor niet , nog een voordeel ;-)

leuk project om te verbouwen naar caferacert .

Zo, net weer thuis. Was gezellig bij Sleur. Even wat vette muziek geluistert/ gemixt op de DJ set. En wat ge-ouwehoert onder het genot van wat Hertog-jannetjes. Nu lekker in bed wat televee kijken en dan pitten.

Truste allemaal ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back