Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
20130317_234833.jpg

Dit is hem

ff offtopic...

ik wil in m'n bus een extra accu voor verlichting achter in de bus maken. ik zat eraan te denken om via de d+ ( deze geeft +12 v zodra de dynamo spanning geeft waardoor ook het dashbord lampje uit gaat )van de dynamo een flink relays te schakellen zodat deze accu geladen wordt als de motor loopt. mijn vraag : is dit een slimme oplossing zo of zijn hier betere oplossingen voor ?

@Pannecasp: Even bij zo'n caravanwinkel langs gaan. Daar zijn speciale relais voor. Je hebt een inschakelvertraging nodig zodat pas geladen wordt als de motor gestart is om terugvoeden te voorkomen (tenzij je minimaal 16 mm2 draad gebruikt). Je hebt ze zelfs met ontlaadbeveiliging zodat de accu niet terug kan voeden. En moet mogelijkheid voor bijlagen via zonnepaneel of windmolen.

ff offtopic...

ik wil in m'n bus een extra accu voor verlichting achter in de bus maken. ik zat eraan te denken om via de d+ ( deze geeft +12 v zodra de dynamo spanning geeft waardoor ook het dashbord lampje uit gaat )van de dynamo een flink relays te schakellen zodat deze accu geladen wordt als de motor loopt. mijn vraag : is dit een slimme oplossing zo of zijn hier betere oplossingen voor ?

Daar zijn idd wel relais voor te krijgen van ongeveer 70 amp, en anders een diodebrug plaatsen,goede automaterialenzaak heeft dat wel liggen.
deze bij voorbeeld.
http://www.stroomwinkel.nl/c-167-diode-splitter.aspx?gclid=CKK3j_31hbYCFVDMtAodfDQA0Q
een anders deze.
http://www.stroomwinkel.nl/c-169-relais.aspx

Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een hand camera die kan opnemen in 1080P
heeft er iemand nog een in de kast liggen die er toch niks meer mee doet?
het liefste met een externe micrafoon aansluiting en als het kan water dicht is

gr jeff

Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een hand camera die kan opnemen in 1080P
heeft er iemand nog een in de kast liggen die er toch niks meer mee doet?
het liefste met een externe micrafoon aansluiting en als het kan water dicht is

gr jeff

9eredany.jpg

Is dit wat voor je? Kan je 3 d filmen

vinni ik heb net even gekeken maar dat is niet wat ik zoek met deze kan je allen maar 3d opnemen dat schiet niet op maar bedankt in ieder geval

en terrecht, weg met die bende. Dat heeft toch niets m et modelbouw te maken zo'n quadcopter. Ik zie ze niet in het dagelijks leven in de lucht voorbij vliegen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back