Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, eindelijk voor de ettertjes een Minecraft server opgetuigd. Alles werkend gemaakt, mijzelf ingelezen in het beheer van dat duffe spelletje en de boel dicht getimmerd tegen ongewenste droppies van buitenaf.

En dochterlief voorzien van een nieuwe Galaxy S3. 8O Abo was al een tijdje afgelopen en via de interwebs een leuke deal bij hoppen van Vodafail naar T-Mobiel: 150 belminuten, 1250MB data (+slakkeninterwebs daarboven), gratis S3 voor 28,50/maand. 8)

/dat was mijn avond

pas zelfde abo geregeld voor mijn dochterlief; die kreeg er een Note II bij.....:cool:

Nou, eindelijk voor de ettertjes een Minecraft server opgetuigd. Alles werkend gemaakt, mijzelf ingelezen in het beheer van dat duffe spelletje en de boel dicht getimmerd tegen ongewenste droppies van buitenaf.

En dochterlief voorzien van een nieuwe Galaxy S3. 8O Abo was al een tijdje afgelopen en via de interwebs een leuke deal bij hoppen van Vodafail naar T-Mobiel: 150 belminuten, 1250MB data (+slakkeninterwebs daarboven), gratis S3 voor 28,50/maand. 8)

/dat was mijn avond

telefonisch bij T-mobile, ze zat daar al en contract was afgelopen, dus heb gezegd wat ik wilde en dat als dat niet kon ik over zou gaan naar KPN aangezien ik daar al 3 abo's heb lopen (en ze me er graag willen houden; iets met veel bellen in het buitenland)
Mijn meissie heeft ook een note II, maar dan via KPN, was ook geen duur abo, al maakt de verzekering het wel 13 euro per maand duurder.........

ed waar hebje dat abbo afgesloten? Linkje?

Thanks Sleur, alleen betaal ik dan wel 38 euro zo te zien.
Bij overhevelen van een bestand abonnement met gelijke bundel niet. :p

zei ik tegen die van mij ook; een paar jaar geleden moest het zo klein mogelijk, anders was het een koelkast, en nu willen ze met een flatscreen tv op stap :confused:
Dat is zo, maar een kinderhand is snel te vol. :lol: Ik wacht nog even tot de Note 8.0 3G uit is, nu alleen nog leverbaar als Wi-Fi versie. Ik werk weer een te kleine tablet met een los oortje in plaats van een oversized telefoon (hoewel dat na 10 minuten erg mee viel een de S2 akelig klein bleek).

zeker mooi Ed. Vooral hoe de rand mooi schuin afgefreest wordt terwijl het object zelf steeds een kwartslag draait tijdens het frezen.

zeker mooi Ed. Vooral hoe de rand mooi schuin afgefreest wordt terwijl het object zelf steeds een kwartslag draait tijdens het frezen.

moet je voor de gein ook het filmpje van de handzender bekijken SpStWz7VwiY[/media] Duplex DS-16 Introduction "Voice, Telemetry & Accelerometers - YouTube

en de binnenkant van deze zenders SShTAjBdaWQ[/media] AVIATOR Hands-On-Video: Jeti DC-16, Teil IV - YouTube

weinig plastic, hall sensors ipv potmeters en alles kogelgelagerd.:worship:
Ben wel benieuwd naar ervaringen van gebruikers :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back