Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank jullie wel allemaal!

Vandaag goed genoten, dat kan ik jullie wel zeggen! :). Nu uit eten nog vanavond en dan de voetjes omhoog en lekker filmpje samen kijken op de bank. Pilsje erbij, avond kan niet meer stuk!

Ik moet helaas zondag verstek laten gaan,ik sleep me momenteel de dag door en heb heels geen fut nie om nog vliegtuigjes te gaan lope legge plakken.

Ik moet helaas zondag verstek laten gaan,ik sleep me momenteel de dag door en heb heels geen fut nie om nog vliegtuigjes te gaan lope legge plakken.

meetoo , ben wel klaar met die vliegertjes , heb veel liever dit :p [URL="
HERCULES - YouTube[/URL] beetje duf filmpie ,maar het gaat om de motort , wat een heerlijke sound verder op in het filmpke en verder lekker oldcool :cool:

zaterdag testrijden op een hercules ultra 80 , maar die motor van het filmpje staat ook op het net , dus die wil ik ook ff ervaren .

iedereen gefeliciteerd en welterusten

Laatst bewerkt door een moderator:
meetoo , ben wel klaar met die vliegertjes , heb veel liever dit :p [URL="
HERCULES - YouTube[/URL] beetje duf filmpie ,maar het gaat om de motort , wat een heerlijke sound verder op in het filmpke en verder lekker oldcool :cool:

zaterdag testrijden op een hercules ultra 80 , maar die motor van het filmpje staat ook op het net , dus die wil ik ook ff ervaren .

iedereen gefeliciteerd en welterusten

klinkt inderdaad lekker :) gaat toch nix boven een 2takt.

* zoeken gaat naar een Aprilla RS250 of Honda NS 400

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoooooo, nog even de dinsdag afgesloten met wat schaap. Beviel wel beter dan vette hap. :yes: Straks zaagmans weer verwelkomen. :bye: Nu al het mooie zwarts eens bestuderen. :sleepy:

ja, goedemorgen

@Sleur,

Software start inderdaad op. Krijg dan alleen de wifi kaart in aan de praat. Heb toch nog even je hulp nodig. Komt later wel.

Bah kom er net achter dat ik dit week eind niet uit heemskerk mag ivm met piket brandweer.
Dus voor mij geen disco indoor helaas.
Wel leuk is dat ik morgenavond een big lift ga ophalen.
Leuk voor het big lift event.:cool:

Bah kom er net achter dat ik dit week eind niet uit heemskerk mag ivm met piket brandweer.
Dus voor mij geen disco indoor helaas.
Wel leuk is dat ik morgenavond een big lift ga ophalen.
Leuk voor het big lift event.:cool:

Eerste: niet leuk :cry: kappen met die brandweer!

Tweede: gaaf welke is het? Linkje :banana: Echt leuk man

Mja, ik zal denk niet bij de big-lift meeting aanwezig zijn. :(

Ik begreep uit het draadje dat er ook door de leden zelf "gewoon" gevlogen mocht worden.

Nu lees ik in de e-mail dat dit niet mag?

*kinda confused*

Wilde juist de Pipercup vliegklaar hebben dat weekend :(

Ik doel dan op dit stuk text oa:

Mensen,

Ik heb de beginpost in overleg met Phil aangepast. Ik dacht in eerste instantie dat het veld alleen voor de meeting beschikbaar was, maar de Aero clubleden kunnen deze dag ook gewoon vliegen met wat zij willen. Vandaar dat we besloten hebben dat er voor de gastvliegers in de categorie zwevers een maximaal aantal van 25 personen gehanteerd zal worden.

Mogguh

Accuutje weer wakker maken, Sprinter van meneer Reichart poetsen.
Blizje vertroetelen.
Zendertjes klaar, tis ook zo de 30ste maart.
Heb er zin in:-D

Grtz

Naderhand hadden wij een bespreking voor wat betreft de veiligheid tijdens deze meeting.
Omdat de opkomst behoorlijk zal zijn en omdat we geen tweede veld hebben waar de zwevers kunnen landen is besloten, als uitzondering, dat deze dag niet vrij gevlogen kan worden. Voorbeeld was hiervoor ook de opening van het veld, toen werd er ook nauwelijks van het vrijvliegen gebruik gemaakt.
Wij hopen dat jullie respect hebben voor deze beslissing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back