Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En opeens gaat de telefoon en een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn...etc etc.Pilsje erbij, avond kan niet meer stuk!
Ik moet helaas zondag verstek laten gaan,ik sleep me momenteel de dag door en heb heels geen fut nie om nog vliegtuigjes te gaan lope legge plakken.
meetoo , ben wel klaar met die vliegertjes , heb veel liever dit[URL="
HERCULES - YouTube[/URL] beetje duf filmpie ,maar het gaat om de motort , wat een heerlijke sound verder op in het filmpke en verder lekker oldcool
zaterdag testrijden op een hercules ultra 80 , maar die motor van het filmpje staat ook op het net , dus die wil ik ook ff ervaren .
iedereen gefeliciteerd en welterusten
Ik moet helaas zondag verstek laten gaan,ik sleep me momenteel de dag door en heb heels geen fut nie om nog vliegtuigjes te gaan lope legge plakken.
Bah kom er net achter dat ik dit week eind niet uit heemskerk mag ivm met piket brandweer.
Dus voor mij geen disco indoor helaas.
Wel leuk is dat ik morgenavond een big lift ga ophalen.
Leuk voor het big lift event.![]()
Mensen,
Ik heb de beginpost in overleg met Phil aangepast. Ik dacht in eerste instantie dat het veld alleen voor de meeting beschikbaar was, maar de Aero clubleden kunnen deze dag ook gewoon vliegen met wat zij willen. Vandaar dat we besloten hebben dat er voor de gastvliegers in de categorie zwevers een maximaal aantal van 25 personen gehanteerd zal worden.