Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke ook nie. Misschien overdag, maar alleen als de wind een beetje mee valt. Was vandaag lekker, maar door de wind was het erg koud. En windkracht 5 is nie lekker vliegen.

Nog vergeten te vertellen, vanmiddag ging ik weg van het veld stak dit beest ineens over :hammer:

dead_easter_bunny.jpg

Yep... string aan en gaan met die vliegers.. hahaha

doe je winterstring maar aan , als ik naar buiten kijk ,lijkt het wel of de winter een lekkere doorstart maakt , dat word weer krabben :)
en donderdag en vrijdag weer sneeuw, en word het weer kouder :twisted:

mogge , we gaan weer lekker aan de arbeid ;)

Iets met stralend mooi weer, weinig wind en wel moeten werken. :(

DAAROM!!! ;)

@3DFris: Neem je vanavond mijn nooitboek mee? Ik heb hem nodig voor een opdracht bij een klant.

Yep komt in orde.

Wat nou weinig wind. Het stormt hier in 0251 als een gek. Hopelijk einde van de dag wat minder wind. Heb net nieuwe settings in mijn 700 gezet. Wil ik even testen natuurlijk. /maar dan moet het weer wel wat beter worden. FF kijken wat windfinder roept einde van de dag.

Net even Nickos op bezoek gehad. Zijn TBS aan het opbouwen. Moest nu werken, dus morgenochtend verder. Wat hij niet weet is dat ik hem gewoon afbouw. Is ie morgenochtend lekker klaar. Kan ie gaan vliegen :D

Nou ik zie het al. De hele week 5-Bft. Alleen in het weekend 3-Bft.
Zal dus even moeten wachten :sad:.

bedaar, en komt tot rust , adhd vlieg freak !! vlieg je toch een weekje niet ?
neem een voorbeeld aan mij , totaal geen vliegdrang meer :alien: :p ;)

Iets met stralend mooi weer, weinig wind en wel moeten werken. :(

DAAROM!!! ;)

ikke vrij !! , klus afgerond , morgen weer een nieuwe klus ;)

wat zal ik eens gaan doen ? , lekker rustig even op het veld vliegen ? , neeee, ga lekker aan de hercules klooien :D

bedaar, en komt tot rust , adhd vlieg freak !! vlieg je toch een weekje niet ?
neem een voorbeeld aan mij , totaal geen vliegdrang meer :alien: :p ;)

ikke vrij !! , klus afgerond , morgen weer een nieuwe klus ;)

wat zal ik eens gaan doen ? , lekker rustig even op het veld vliegen ? , neeee, ga lekker aan de hercules klooien :D

Nee, jij dan, Hercules drang op en top. Een en al mopet pret. :D
Das zeker geen ADHD gedrag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back