Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de midweek-schaap is ook weer weg gewerkt. 8) Sinds we daar dien, ben ik al een paar kilo lichter. 8O Goed dieet en lang vol te houden. :yes:

Mogguh, vrijdag proefvaart met mijn, mogelijk, nieuwe boot. Het weer lijkt ook de goede kant op te gaan dus op naar het vaarseizoen.

Mogguh, vrijdag proefvaart met mijn, mogelijk, nieuwe boot. Het weer lijkt ook de goede kant op te gaan dus op naar het vaarseizoen.
Nog iets werk aan of niet? :mrgreen:

dsc09892i.jpg

Het is te hopen dat het weer beter wordt. Nickos is net weg. We hebben zijn nieuwe TBS quad getest en getuned voor zo ver het mogelijk was. Wat een wind, niet normaal. Ben er helemaal klaar mee

Ik wil nu knap weer....................:D

Vanmiddag lekker vrij genomen.
Zometeen la balkonia zomerklaar maken :-) ;-)

jij bent goed bezig ;)

ik heb mij de pleuris gewerkt , leuke klus , maar er zijn nog meer bedrijven bezig , dus best druk .

morgen lekker op de hercules naar de klus , landsmeer is goed te doen , hobby combineren met werk , maakt het allemaal wat aangenamer ;)

mag van mij weer snel weekend worden !!

De Rabobank kent ook een raar probleem. Vrijdag was het salaris gestort, vandaag dubbel afgeboekt. 8O Ineens een saldotekort van heb ik jou daar. :evil:

Ook bij de ABN lijken problemen te zijn. Ik zeg hackertjes want op die sites circuleren nu vage berichten. :lol:

-edit-
Vaag, het klopt allemaal weer. best niet handig dat internet. :nooo:

Laatst bewerkt:
Vanavond met Bryan de Red Bull stickers die Nickos gemaakt heeft op zijn vliegtuig geplakt. Die gele stieren op de tips maken het helemaal af. Hij is helemaal blij. Hopelijk heeft hij veel plezier van dit vliegtuig. Laat het mooie weer maar komen.

Nickos bedankt. Gr. Bryan

DSCF0690_zpsc96ccaa2.jpg

Vanavond met Bryan de Red Bull stickers die Nickos gemaakt heeft op zijn vliegtuig geplakt. Die gele stieren op de tips maken het helemaal af. Hij is helemaal blij. Hopelijk heeft hij veel plezier van dit vliegtuig. Laat het mooie weer maar komen.
Iets zegt me dat er iets niet klopt in dit verhaal. :? ;)

Hier, voor wie iets over elektrischegeit wil leren...
(als ik zo'n kleur haar had, liet ik het verfen)

Laatst bewerkt door een moderator:

Nickos bedankt. Gr. Bryan

DSCF0690_zpsc96ccaa2.jpg

Stoer zeg !!!! gaaf ... hoop dat Bryan er veel plezier mee heeft, vele vlieguurtjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back