Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat er vanmiddag nog iemand naar het veld??

Om 13:00 uur was er niemand en het weer is rete goed met een rustig windje :(

de oude garde heeft geen vlieg adhd meer ;)

net de kr1 racert opgehaald bij de motorgarage , moest afgesteld worden , maar niet normaal dat vermogen :eek: , ik was natuurlijk 8 pk gewend van de hercules , nu naar 55 pk terwijl de fiets maar iets zwaarder weegt :p

zo verder met de hercules , moet ff een andere sproeiert in , zet er nog een ander stuurtje en auspuff op , zo blijf je lekker bezig met het mooie weertje in de tuin :cool:

grtz

nou ,nou ,nou , das overdreven ;)

wij vliegen alleen nog met zeer uitzonderlijk mooi windstil weer :cool:

kortom , 4 dagen per jaar :mrgreen:
Kleine nuance: De bejaarden vliegen bij mooi windstil weer. De rest nog steeds als het ook bewolkt is er een lekkere windkracht 4 waait. :yes: Gelukkig hoor ik nog niet bij de groep mooi-weer-bejaarden die we zo hard uitgelachen hebben toen we van HT naar de ACH gingen. :p

Vandaag met de kids een toernooitje gespeeld. Lekker in de buitenlucht, koppie voelt toch aardig. Helaas maar 1 van de 5 potjes gewonnen. :( Anders was ik dan vliegen. :yes: Morgenochtend eerst even de kids van baas helpen met hun Pioneer DDJ-WeGo. Daarna vliegeren. :D

Kleine nuance: De bejaarden vliegen bij mooi windstil weer. De rest nog steeds als het ook bewolkt is er een lekkere windkracht 4 waait. :yes: Gelukkig hoor ik nog niet bij de groep mooi-weer-bejaarden die we zo hard uitgelachen hebben toen we van HT naar de ACH gingen. :p

bejaard zijn is prima ;)

kleine nuance ; onbewolkt en dus volzon is ook niet lekker om te vliegen , want dan zien mijn bejaarde ogen niets .

ideaal vliegweer ; windkracht -1 , geen zon en toch 20 graden :p

en dat hebben we toch wel 2x per jaar :)

morgen lekker stukkie touren mit das gezin , ideaal motorweertje ;)

Laatst bewerkt:
Kan met de boot ook een stuk sneller hoor, oom agent gaat dat alleen niet leuk vinden als hij me zou zien ;)

En, ook gewoon lekker een muziekje erbij, achter het ruitje uit de wind in het zonnetje. Niks mis mee. Was gewoon verkleurd door de zon :yes:

Heerlijk.

Oh, en een fotootje:

Foto-6VWWXZXT-G.jpg

Foto-SPUZ6TZX-G.jpg

Foto-SSDHTCPC-G.jpg

En zo ziet hij eruit uit het water:
Foto-LFYZ6DWL-G.jpg

Foto-NGE3BFLA-G.jpg

Foto-6TUGRGGS-G.jpg

Wat een dikke bak Martin.... gaaf zeg.
Proefvlucht wil ik wel een x meemaken !!!! :yes:

Zo ook weer een lekker daggie gehad. Vanmorgen met Bryan naar Haarlem. Wedstrijdje tegen DSS. Jammer genoeg net verloren met 5-4. Daarna richting Heerhugowaard. Lekker naar her zwembad geweest. Moet zeggen een erg leuk bad en ook nog goedkoop. Vanavond na het eten nog even richting veld geweest om de TwinStar uit te laten.

Nu alles gereed maken voor morgen. Om 12:00 op het veld. Bryan gaat met de Hype nitro vliegen. Hij heb er nu al zin in, maar gaat nu zijn bedje in. Moet natuurlijk wel uitgerust zijn morgen. :banana::banana::banana:

de EZ heeft vanmiddag gevlogen met de nieuwe setup, kwart gas is nu al meer als dat ik vroeger aan power had. Ik had verwacht dat de nieuwe zender lastig zou zijn om te leren, maar valt eigenlijk tot nu toe best mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back