Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maak zo ff een foto gorby en schat het wel even im of je er langs kunt.
Is een heel klein greopeltje volgens mij

Dit is het gorby, we sjouwen wek ff

20130407_115822_zps17c2f2a2.jpg

wss weer een lekker dagje zo , ff tuffen met das gezin , pannekoek gehapt in castricum, daarna nog ff op het veld gehangen , nu thuis even ontdooien in de windstille tuin avec een paar pinten .

morgen is het weer maandag :sad:

Vandaag even twee buitenboordmotoren gerepareerd. Een weer terug naar de eigenaar, andere nog een onderdeeltje nodig. Morgen even afmaken en dan naar mijn eigen bootje. Even een begin maken met schoonmaken van de binnenkant en inbouwen marifoon.

Was vandaag weer ouderwets gezellig op het veld :-)
Ze wisten mij weer van het vliegen te houden ;-) :-)

** afpilsen op een heerlijk warm balkon...

wss weer een lekker dagje zo , ff tuffen met das gezin , pannekoek gehapt in castricum, daarna nog ff op het veld gehangen , nu thuis even ontdooien in de windstille tuin avec een paar pinten .

morgen is het weer maandag :sad:

Loopt het smeltwater wel goed weg vriend ? :-)
Gezellig dat je er nog ff was maatje, al ging het bijna ten kosten van je brommert :-) :-)

Zijn er nog instructeurs op het veld vandaag?
Ik wil het ook wel weer eens proberen.
Eigenwijs en toch zelf proberen hè. :? De verleiding om die brommert te raken was ook wel erg groot. :yes: :oops:

Was vandaag weer ouderwets gezellig op het veld :-)
Ze wisten mij weer van het vliegen te houden ;-) :-)

** afpilsen op een heerlijk warm balkon...
Tsjek, was weer gezellig. Het kapsel had ik vandaag weer zomers kort, gloeit nu lekker. Verburg vitamine D om de week door te komen.

Filmpje van Moke zijn F15 zal ik straks na het eten even prutsen. Was echt gaaf zo'n bigscale piepvlieger. 8) :thumbsup:

En zelf lekker waar rondjes gemaakt met de EZ en de Monsun. :banana: Saai.... :p

Loopt het smeltwater wel goed weg vriend ? :-)
Gezellig dat je er nog ff was maatje, al ging het bijna ten kosten van je brommert :-) :-)

brommert maakt het prima , net het achterwiel nog ff eruit gehaald , de rem bleef wat hangen van dat gecross op het veld , ff de remschoenen geshecked en de nokken ff gesmeerd , alles weer spatzuiver ;)

en ja , ik was bevroren tot het bot , maar inmiddels ontdooid dmv een ijkoud pintje :cool:

volgend weekend weer eens vliegen mits 25 graden en windstil :D

Zo, ook weer terug van een heerlijk middagje vliegen. De Easystar doet het goed op 4S, qua geluid net een funjet, qua snelheid bij lange na niet haha.

Ook wat leuke shotjes geschoten vandaag met de GoPro en de TBS Discovery. Al met al een geslaagde testdag. Enige minpuntje met de GoPro en de standaard mount, hij is niet bepaald trillingsvrij. Ik zal dus een extra 'kussentje' moeten plaatsen. Maar dat komt wel :)

Wat plaatjes van vandaag:

G0050108.JPG

G0050112.JPG

G0050118.JPG

G0050164.JPG

G0050173.JPG

G0050178.JPG

GOPR0059.JPG

GOPR0056.JPG

GOPR0064.JPG

GOPR0066.JPG

Hier een filmpje van de F16. Was erg gaaf om te zien.

@ spikkel: voortaan de foto's even verkleinen a.u.b.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt Erik, dat is al langer het geval.

Dat maakt de afweging wat makkelijker om het gewoon ergens in NL te bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back