Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
morgen galaxy note 2 in tha pocket![]()
Yeah vier uurtjes gewerkt en toen toch maar naar huis gestuurd,ik ben een beetje misselijk.
Je bent ook te oud om opgevouwen op zo'n brommertje te zitten. Da's leuk als je 18 bent maar niet als je in je midlife crisis zit. :nooo: Dan neem je een auto zonder dag met comfortabele (verwarmde) zittingen.yeah, 7 uurtjes gewerkt , en toen trok mijn rug het niet meer , uitstraling naar mijn voet , tinteldetintel :sad:
zelfs autorijden doet pijn .
Weer goed gepland, het slechte weer komt er aan.YEAH...weekend....
Verkeerde forum?Yeah, vandaag twee motortje gemaakt en een weer afgeleverd. Wilde eigenlijk even naar mijn boot maar werk gaat voor. Morgen dan maar. Iemand hier goed in stofferen, dan wel in bootbekleding natuurlijk? Foliedippen iemand ervaring mee?
YEAH...weekend....
Je bent ook te oud om opgevouwen op zo'n brommertje te zitten. Da's leuk als je 18 bent maar niet als je in je midlife crisis zit. :nooo: Dan neem je een auto zonder dag met comfortabele (verwarmde) zittingen.![]()
![]()
Fuck.......zie dat mijn leeftijd veranderd is......ik heb wat gemist denk![]()
naar de sportschool gaan na mijn werk zou ik moeten doen , alleen nog ff de knop omzetten![]()
vandaar dat je sagerijnig op het veld liep
veldsmurf van harte
Dat houdt-ie al zeven jaar vol. Wij van HoogTij kennen hem niet anders.Dit wordt zo onderhand ook een te vaak terugkerende quote Junkie......![]()
@ ralf
ben je morgen op das club??????????????
Dit wordt zo onderhand ook een te vaak terugkerende quote Junkie......![]()
Dat houdt-ie al zeven jaar vol. Wij van HoogTij kennen hem niet anders.Na twee jaar HoogTij kwam de beroemde uitspraak: De hobby op slot. Een soort van famous last words...
![]()
@weergoden,
Goede plan om morgen de wind even een standje of 2 terug te zetten. Tevens prima geregeld dat het in het westen droog blijft overdag. In de nachten een beetje regen kan geen kwaad. Alles is gort droog..hi,hi...
Morgen dus ff vliegen
Morgenavond inderdaad even vliegenWel in Purmerend te verstaan
Even wat shotjes maken een vriend zijn huis. Gelijk een test met de quad en de camera omlaag gericht. Ben benieuwd!
@Jasper, was er een reden dat jij je HEX ingeruild hebt voor een Quad? Ik zit eraan te denken om een DJI 550 te gaan bouwen. Wel met gear en gimbal voor de gopro.
Aanrader?