Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yeah vier uurtjes gewerkt en toen toch maar naar huis gestuurd,ik ben een beetje misselijk.

yeah, 7 uurtjes gewerkt , en toen trok mijn rug het niet meer , uitstraling naar mijn voet , tinteldetintel :sad:
zelfs autorijden doet pijn .

gelukkig hoef ik nog maar 4 dagen te buffelen alvorens het weekend is :-?
ik heb helaas geen baas die zegt , ga jij maar een maand rust houden .

*heet bad nemen gaat *

yeah, 7 uurtjes gewerkt , en toen trok mijn rug het niet meer , uitstraling naar mijn voet , tinteldetintel :sad:
zelfs autorijden doet pijn .
Je bent ook te oud om opgevouwen op zo'n brommertje te zitten. Da's leuk als je 18 bent maar niet als je in je midlife crisis zit. :nooo: Dan neem je een auto zonder dag met comfortabele (verwarmde) zittingen. :yes: ;)

YEAH...weekend....
Weer goed gepland, het slechte weer komt er aan. :thumbsup: :hammer:

Yeah, vandaag twee motortje gemaakt en een weer afgeleverd. Wilde eigenlijk even naar mijn boot maar werk gaat voor. Morgen dan maar. Iemand hier goed in stofferen, dan wel in bootbekleding natuurlijk? Foliedippen iemand ervaring mee?

Yeah, vandaag twee motortje gemaakt en een weer afgeleverd. Wilde eigenlijk even naar mijn boot maar werk gaat voor. Morgen dan maar. Iemand hier goed in stofferen, dan wel in bootbekleding natuurlijk? Foliedippen iemand ervaring mee?
Verkeerde forum? ;)

YEAH...weekend....

yeah , vanaf morgen regen :alien:

Je bent ook te oud om opgevouwen op zo'n brommertje te zitten. Da's leuk als je 18 bent maar niet als je in je midlife crisis zit. :nooo: Dan neem je een auto zonder dag met comfortabele (verwarmde) zittingen. :yes: ;)

daar heb jij helemaal gelijk aan , al zit de hercules prima tov mijn suzuki sv 650 , die gaat dus ook op mp .

vandaag dus 7 uur lope lege latexen , en dat trekt mijn rug niet meer , het gewone schilderwerk van deuren en kozijnen gaat wel .

maar deze week heb ik vooral veel sauswerk ,helaas .

van mijn doktor moet ik rust houden en oefeningen doen , beide optie spreken mij niet zo aan , naar de sportschool gaan na mijn werk zou ik moeten doen , alleen nog ff de knop omzetten :)

Dit wordt zo onderhand ook een te vaak terugkerende quote Junkie......;)
Dat houdt-ie al zeven jaar vol. Wij van HoogTij kennen hem niet anders. ;) Na twee jaar HoogTij kwam de beroemde uitspraak: De hobby op slot. Een soort van famous last words...

23usrag.jpg

Dit wordt zo onderhand ook een te vaak terugkerende quote Junkie......;)

tja ;)

Dat houdt-ie al zeven jaar vol. Wij van HoogTij kennen hem niet anders. ;) Na twee jaar HoogTij kwam de beroemde uitspraak: De hobby op slot. Een soort van famous last words...

23usrag.jpg

motorhobby maar weer op slot en maar weer gaan vliegen dan , dat is minder zwaar ;)

of toch maar een beetje combineren , blijft alles in balans ;)

@Veldmuis, nog gefeliciteerd.
Je had gisteren dus ook taart mee moeten nemen.

@RCpiloot, Was een lekker taartje en daqt alleen omdat het 7 april was.

@weergoden,
Goede plan om morgen de wind even een standje of 2 terug te zetten. Tevens prima geregeld dat het in het westen droog blijft overdag. In de nachten een beetje regen kan geen kwaad. Alles is gort droog..hi,hi...

Morgen dus ff vliegen

@weergoden,
Goede plan om morgen de wind even een standje of 2 terug te zetten. Tevens prima geregeld dat het in het westen droog blijft overdag. In de nachten een beetje regen kan geen kwaad. Alles is gort droog..hi,hi...

Morgen dus ff vliegen

Morgenavond inderdaad even vliegen :yes: Wel in Purmerend te verstaan :)
Even wat shotjes maken een vriend zijn huis. Gelijk een test met de quad en de camera omlaag gericht. Ben benieuwd!

@Jasper, was er een reden dat jij je HEX ingeruild hebt voor een Quad? Ik zit eraan te denken om een DJI 550 te gaan bouwen. Wel met gear en gimbal voor de gopro.
Aanrader?

Morgenavond inderdaad even vliegen :yes: Wel in Purmerend te verstaan :)
Even wat shotjes maken een vriend zijn huis. Gelijk een test met de quad en de camera omlaag gericht. Ben benieuwd!

@Jasper, was er een reden dat jij je HEX ingeruild hebt voor een Quad? Ik zit eraan te denken om een DJI 550 te gaan bouwen. Wel met gear en gimbal voor de gopro.
Aanrader?

Quad is meer wendbaar. Een hex of octo zijn niet vooruit te branden. Vond ik dus niet leuk. Zijn veel te log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back