Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezellige informatieve en vruchtbare avond op de ACH, thanks!
Vooral toen de bananen op tafel kwamen. :mrgreen:

Zonder foppen, zeker een zinvolle avond. Het gaat de goede kant op met de club. Dit jaar gaat er echt structureel wat veranderen. Goed om.te zien dat eigenlijk iedereen op zijn manier er hetzelfde over dacht maar de uitvoering achterwege bleef. It's time for change, aldus Obama. ;)

En zo is het als ik weer mag vliegen :p ga ik ook m.n best doen op het veld om de vlieg plezier weer terug te krijgen.

precies , zo mag ik het horen ;)

was evengoed wel ff gezellig en was een prima bespreking .

ben nu nog steeds klaarwakker , jammer dat ze alleen cola tapte :twisted: ;)

welterusten voor stakkies

laters

Ook de glasvezel Dogfighter van Look in de handjes gehad. Zag er echt übervet uit, more details en echt onwijs licht gebouwd. Als het prototype een beetje stak vliegt, komt die zeker bij de verzameling. :yes: 8)

Moggûh... :morning:

Wat wel goed is, is dat vliegen met heli's, speedkisten, bigscales, 3D vliegers, schaalmodellen, lessen, piepschuim en andere modellen aan banden wordt gelegd. :yes: Langs de kant zitten prevaleert boven actief vliegen. Dit om de rust in het recreatiegebied te kunnen garanderen. :thumbsup:

Moggûh... :morning:

Wat wel goed is, is dat vliegen met heli's, speedkisten, bigscales, 3D vliegers, schaalmodellen, lessen, piepschuim en andere modellen aan banden wordt gelegd. :yes: Langs de kant zitten prevaleert boven actief vliegen. Dit om de rust in het recreatiegebied te kunnen garanderen. :thumbsup:

ik schat in dat het aankomend vliegseizoen erg druk gaat worden auf das velt .
op marktplaats zo'n nummerautomaat scoren , wil je vliegen , gewoon ff nr'tje trekken ;)

vh weekend weer ff lekker dogfighten , word weer eens tijd .

*incl rugpijn richting werk gaat :mad: *

It wasn`t me.........:cool:

Bedankt voor de felicitaties allemaal. Ik ben nooit zo actief met het vieren van mijn vergaardag....vandaar dat ik er ook niet aan gedacht had een gebakkie mee te nemen....Maar ik zal het op das club alsnog even goedmaken;)

Mogguh,

Top gedaan jongens. Laat 2013 een mooi vliegjaar worden.
Vanaf komend weekend blijft het lekker weer, dus maak allesm aar in orde.

*Politiepet in de afvalbak gooit* :D

Eerlijk is eerlijk en ook als zodanig gisteravond uitgesproken. Afgelopen zondag was het behoorlijk druk op het veld en qua tijdsverdeling met vliegen was het goed geregeld. Er is veel gevlogen en iedereen heeft lekker zijn ding kunnen doen. Waarvoor de complimenten aan uzelf. :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back