Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is bijna zover. Vandaag de Piper even van stal gehaald. Opgetuigd in de tuin.
Nog een paar kleine dingetjes aan veranderen, dan ontvanger erin, inregelen en meenemen naar het veld in Heemskerk (eerst maar eens in een vertrouwde omgeving vliegen met dit ding, voordat hij mee naar de hei gaat :)).

401272_607159385962511_22316275_n.jpg

Pas na het scheiden 24/7 met de hobby bezig Junkie?

lol :p oke , voor het scheiden was het 20/7 ;)

Kom op, join the club. Dan kunnen we vast collectief de papieren regelen en krijgen we vast wel korting.

nee dank je ,ik wacht nog even , ben nog erg gek op dat vrouwlijke vlees van maris :cool: zonder de hobby lukt me wel , zonder vrouw word het zeuren ;)

wel straks alvast het vliegspul klaarzetten en wat laden ,anders word het morgen niks als het op het laatste moment moet gebeuren :oops:

eenmaal op het veld is het leuk , maar dat gedoe ervoor haat ik ! ;)

Iemand een something extra kopen? :D Mist alleen de vleugelbuis van 18mm dikte :(

528447_607222292622887_1113164664_n.jpg

Volledig gerenoveerd, wat helaas nodig bleek.. Nu weer goed en sterk!

Speciale ACH Prijs per pb beschikbaar.

Je moet het ook handig spelen. Dit weekend de kids maar volgende week jeukeballentoernooi dus weer de kids. Mag zij ze de week er op hebben. Hè vervelend, dan is het een lang weekend vlieggedoe bij de FMS. Chips, zonder de kids. :p :rolling:

Yep, dat weekend heb ik ook vrij. Het weekend daarna ga ik met Bryan zijn team naar limburg. FF vrijdag en zaterdag voetbal toernooi en een beetje kramperen. Gaat gezellig worden. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back