Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, eerst even in het zonnetje ontbijten. Dan even schoon weken in het zwembad. Een dan het veld veilig maken. :yes:

kan ik voor die tijd nog ff ONveilig vliegen :p

ik hoop niet dat er veel vrachtverkeer in de lucht is vandaag , ik heb maanden niet gevlogen , dus ze maken maar ff de ruimte :cool:

Toch even een andere motor op de Hype Eagle gezet. Die 7,5cc Hype geeft toch noet het gewenste resultaat. Hij moet natuurlijk wel verticaal kunnen vliegen.

Altijd Kipor mee natuurlijk.

Nitro dogfighter, whistler en tha Might ;-)
je zit warm ;)

ik 2 nitro df mee , uiteraard da sizzler , en neem nog de zero en de electro df mee als backup .
de electro toestellen zijn voor 11;00 tot 12;00u daarna is het officiële legaal nitro time :cool:

Of the Razzor ? Die heb ik nog niet gezien en ben erg benieuwd ;-)

da razzor heeft een stukkende prop en heb geen reserve :(

ik ben er klaar voor en ben er 11;00u

Oja, de Dogfighter :-)
Die van mij moet nog ff maidenen nu de folie en de dikke spinner erop zit ;-)

Nog ff snel 5 ampere trappen en dan richting veld :-)
Zonnetje is heerlijk en weinig wind, ff lekker ;-)

Jongens veel plezier vandaag, ik blijf thuis :yes: Als ik dit weekend ook ga vliegen kan ik de boel ook wel inpakken denk ik :mrgreen:
Even afgelopen tijd te druk bezig geweest met de organisatie van de BigLift Meeting. Lijkt mij dus verstandig om iets anders te gaan doen met das familia.

Is dinsdag de pub nog open of gaan we ons allemaal voltanken?

Gek genoeg mag een quad niet op de autosnelweg, alleen op de autoweg. Toch heeft die een volledig kenteken. Als ik jou was, zou ik toch nog even informeren bij het RDW.

Dan ben ik jaren in overtreding geweest met "Tumbs up" van de rijkspolitie en meneer motoragent die mij vaak tegen kwam.
Heb altijd snelweg gereden met de Shineray Spider.
Gangetje van 80/ 90 km/u. rustig aan.
Ben nooit van de weg gehaald, geen boetes gehad of iets van die strekking.

Quad niet op de snelweg:confused: echt wel.
Volledig kenteken, wegenbelasting, verzekering enz.....

Grtz

Kijk Knaller, het is een kwestie van verder kijken dan "Niet toegestaan op de snelweg"!

Quad goedgekeurd als personenauto

Om op een quad goedgekeurd als personenauto te mogen rijden, moet u:

• minimaal 18 jaar oud zijn;
  • een rijbewijs B hebben;
  • veiligheidsgordels dragen;
  • een quad met een kenteken hebben.
Het is niet verplicht om een helm te dragen.
U mag alleen met uw quad op de autoweg rijden als deze een snelheid van ten minste 50 kilometer per uur haalt. Het gebruik van de autosnelweg is alleen toegestaan voor quads waarmee een snelheid van ten minste 60 kilometer wordt bereikt. Quads die worden aangemerkt als driewielig motorrijtuig of auto mogen zowel de autoweg als de autosnelweg gebruiken.

Liet die van mij nu een top van 120 hebben en ook 50 kunnen rijden:-)

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back