Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
kingsdayfly.jpg

Mogguh,lekker aan de arbeid zo.
@ Knaller mijn schoonzus heeft alles getypt,zal haar even vragen het aan te passen.Maar staan geloof ik nog wat dingetjes fout in.Ze zijn net terug van een half jaar rondreizen over de wereld.Dus dat komt wel goed.
Thnx anyway :D

yeah !! :p

lekker weertje wederom , nog wel wat frisjes , maar daar gaat zonmans straks wat aan doen .

eerst nog even werken , dwz , door het park slenteren en naar ouwe troep kijken , vanmiddag nog even naar het veld , ik hoop er rond 13;00u te zijn ,maar kan ook een druppel later worden ;)

grtz en tot laters

Of het dom was, weet ik niet. De 550, net zo'n beest en die verliep altijd goed.
Ik weet wel dat ik na de her opbouw (jaja, spares staan al in het verlanglijstje haha), de heli 100x ga nalopen, ook voordat hij de lucht in gaat :D

Ach, duur en zuur, maar hoort erbij.

*gaat de 550 maar weer eens van stal halen*

het schijnt er nog lekker rustig te zijn , iedereen heeft zoiets van , ik kijk het wel op de buis ,straks blaast iemand zich nog op , is erg in de mode tegenwoordig .
Een knalfuif is wel spectaculair. :yes: Maar laten we hopen van niet. Het blijft een trieste hobby van een stel mafklappers.

het is toch een prima dag om drukte te vermijden ;)
Check, vanavond wel nog wat kroegtijger. :celebrate:

Lekker hoor, tuindeuren open, bakkie pleur, broodje.... Geen haast, ik zie wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back