Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, lekker dan. Mijn lader gaat aan, piept een paar keer een reset zichzelf daarna. Firmware opnieuw er in geschoten, hetzelfde. Externe voeding geeft de melding dat de voedingsspanning te laag maar wel 13,7V is. En na het wegdrukken van de melding weer een reset. Bij de reset gaat zelfs de voeding (12V 20A) door een dip. Ik zeg einde Graupner Ultra Duo Plus 50. :( :bye:

*laden gaat met een zielig 50W Turnigy ladertje* :?

Heb nog wel een 720i in de aanbieding, 12S laden gaat het voorlopig toch niet meer worden ;)

Kutjebef Sleur. :( Zonde van de dure lader...

Nou, lekker dan. Mijn lader gaat aan, piept een paar keer een reset zichzelf daarna. Firmware opnieuw er in geschoten, hetzelfde. Externe voeding geeft de melding dat de voedingsspanning te laag maar wel 13,7V is. En na het wegdrukken van de melding weer een reset. Bij de reset gaat zelfs de voeding (12V 20A) door een dip. Ik zeg einde Graupner Ultra Duo Plus 50. :( :bye:

*laden gaat met een zielig 50W Turnigy ladertje* :?

Hier ook al geklooi met de Duo 50.
Bij het aansluiten van de balanskabel gaat de backlight verlichting uit ???

Zal binnenkort dus ook wel de geest geven :-(

Was ook gewoon een kntlader Sleur. Iedereen heeft er problemen mee.
Een kut lader wel ik het niet noemen, soms wat nukken met updaten maar nooit echte problemen. Na 6 jaar trouwe dienst is het niet slecht. :nooo: Ik zal hem eens open maken (eerste keer sinds ik hem heb). Even wat elco's een andere contacten doorstuderen. Probleem zit ergens bij het ingangscircuit omdat het met zowel de interne als externe voeding is een de boel wel goed opstart.

Morgen.:cool:

Hoera, Konings dag en dan rondje Vliegen.

@Sleurhutje Dat gedoe he, met die laders.:rolleyes:
Ik heb nu de 720i DUO bevalt me tot nu toe.:p

Gefeliciteerd met jullie Koning :thumbsup:

De lader twee keer een beetje hard op tafel gezet en alles werkt weer. Duidelijk gevalletje los contact...

Ik rij ook wel ff langs de club Siggy, dan haal ik ff je piep op.
Moet je natuurlijk wel een plekje uit de wind voor me reserveren :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back