Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb net ook een heerlijk vissie gegeten in amstelveen op de vd hooplaan , echt een top visboer !

mooie klus net bekeken , hopen die vis ook binnen te halen , zeker weer 1,5 maand werk bovenop de vele klussen die er al stonden .

snoek ; nog zin in alle plafonnen te stucen van een woonhuis op de begane grond te amstelveen ? ik pb je er nog wel ff over ;)

straks ff stukkie tuffen op de herpules :p
Ja hoor,ik hoor het wel.Maandag in die bouwval van Gorby zijn dochter verder ook weer mooi werk maken daar

Met de aapjes een potje knikkeren tegen bejaarden....

wissenballen.jpg

Ja hoor,ik hoor het wel.Maandag in die bouwval van Gorby zijn dochter verder ook weer mooi werk maken daar

is goed .

het moet gebeuren op 4 juni (mits ik de klus krijg)

lekkerrrr zonnetje in mijn windstille tuin :thumbsup:

zo even naar de kermis met floor op het veldpark

Is hier ook gezellie bij de brandweer in petten
Koffie drinke en televe kijke auto klooie zo
Morgen ochtend weer lekker extra centje voor
Vlapkansie nog 4 weekies spanje here we come.:thumbsup:

Thuis van een weekje Berlijn.. nu weer het alledaagse leven..VLIEGEN.. weet niet wat het weer morgen gaat doen. Volgens mij werd het vliegweer . Is er morgen een huckepack op het veld? Neem ik de zwerver mee....

Is hier ook gezellie bij de brandweer in petten
Koffie drinke en televe kijke auto klooie zo
Morgen ochtend weer lekker extra centje voor
Vlapkansie nog 4 weekies spanje here we come.:thumbsup:

In bwijk zijn ze die hele oude truck aan het opknappen. uit 1930 geloof ik?

Thuis van een weekje Berlijn.. nu weer het alledaagse leven..VLIEGEN.. weet niet wat het weer morgen gaat doen. Volgens mij werd het vliegweer . Is er morgen een huckepack op het veld? Neem ik de zwerver mee....

Nee geen huckepack op het veld morgen. Ik heb heuls geen zin om te vliegen morgen en Joop is op flapkansie :yes:

Dat is zeer discutabel. Dat heeft te maken met zogenaamd intellectueel eigendom. De software (besturingssysteem) blijft in principe eigendom van de fabrikant. Als je die verprutst, is dat je eigen schuld. De fabrikant kan tegen betaling de oorspronkelijke staat terugbrengen. Schade als gevolg van gepruts is dus oneigenlijk gebruik en in principe geen garantie meer. Een fabrikant hoeft er niet voor te zorgen dat oneigenlijk gebruik geen schade kan veroorzaken.

Dan heb je het over de software. Het gaat er in dit artikel juist om dat bijvoorbeeld de camera na korte tijd er al mee stopt, en dat niet te wijten is aan de firmware. In dat geval zou je gewoon garantie moeten kunnen krijgen in plaats van een dikke factuur.

Edit; en dat bij een geroot toestel..

Zo baja weer up and running dankzij snoeks spare parts service.
Moest er wel een paar zakken muursmeersel voor sjouwen maar dan heb ie ook wat.
Snoekkie bedankt, verse bobines zijn bestolen bij harry.

Als de camera niet meer werkt als gevolg van rooten, dan is dat de consument/gebruiker te verwijten. Ja, dan krijg je een dikke rekening. Firmware die niet officieel is, moet je er niet op zetten. De fabrikant kan een juiste werking niet controleren met andermans prutswerk. Dus moet daar tijd in stoppen en de rekening is te rechtvaardigen.

Als jij je auto laat chiptunen, vervalt ook de garantie op motor, versnellingsbak etcetera.

Als de camera niet meer werkt als gevolg van rooten, dan is dat de consument/gebruiker te verwijten. Ja, dan krijg je een dikke rekening. Firmware die niet officieel is, moet je er niet op zetten. De fabrikant kan een juiste werking niet controleren met andermans prutswerk. Dus moet daar tijd in stoppen en de rekening is te rechtvaardigen.

Als jij je auto laat chiptunen, vervalt ook de garantie op motor, versnellingsbak etcetera.
Ze motten niet zo zeiken ,moeten ze zelf maar knappe software schrijven.

sleur het gaat er juist om dat onderdelen het begeven zonder dat de niet officiele firmware daar schuld aan heeft. Ook dan krijgen de consumenten een dikke factuur nu omdat ze simpelweg het toestel geroot hebben. Maar dat dat de oorzaak niet is van de bijvoorbeeld kapotte camera, daar houden ze geen rekening mee. En dat klopt niet.

Chiptunen hoeft niet altijd het einde van de garantie te betekenen :teacher: Echter moet h3t wel gebeuren bij een gerenommeerd bedrijf gebeuren.
Dat is een feit. In ons stukje Europa is de benzine en diesel van zeer goede kwaliteit en kun je zelfs bij een aantal merken af fabriek laten tunen. Mijn SantaFé was dat ook. maar uiteindelijk ging de versnellingsbak wel moeilijk doen. Tegen betaling kan daar nieuwe firmware in. Niets garantie, gewoon bijbetalen.

Ze motten niet zo zeiken ,moeten ze zelf maar knappe software schrijven.
Sommige mensen zijn nooit tevreden. Koop het dan niet. :nooo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back