Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Precies, de halve Beverwijkse Bizar zit vol met dat soort toko's.Dikke rekeningen ga ik sowieso niet betalen. Als mijn phone stuk gaat dan repareer ik hem zelf of hij gaat naar een repareerchinees om de hoekscheelt je een hoop doekoes.
Het is toch geen iPhone/iPad? Op Android kun je door één vinkje aan te zetten, alle gedownloade troep er op plempen. No need to root. Rooten is alleen noodzakelijk als je bijvooreeld wilt overklokken. Wordt-ie lekker warm van (wat schade kan veroorzaken doordat soldeerverbindingen los raken!!!) en je accu zuigt in luttele minuten leeg. Als je de Android Development Kit (ADK) installeert, kun je opeens al bij veel meer gegevens komen. Ook zonder root (opstart logo's en melodietjes aanpassen etc.).Jij heb jouw note niet geroot toch Phil?
Jij heb jouw note niet geroot toch Phil?
Voordat je te grappig wordt, moet jij niet werken?@3dfris, vliegvissen?
Het is ook niet de meest ideale plek voor een luchtverfrisser... :?ik heb pijn in mijn reet!!!
Leuk JasperNog lekkere wijven daar? De geur hing er in elk geval wel al denk ik
![]()
Voordat je te grappig wordt, moet jij niet werken?![]()
![]()
???????????
Was aan het vissen hoor.
Snap hem nie echt.
De bolderkar is gevonden! (dank voor de link Phil, was me alleen iets te ver rijden vandaag gehe).
Geen wonder dat.... naja, zal m'n woorden maar niet verder afmaken, voordat er weer scheef gekeken wordt hier hahahhaa