Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dikke rekeningen ga ik sowieso niet betalen. Als mijn phone stuk gaat dan repareer ik hem zelf of hij gaat naar een repareerchinees om de hoek :yes: scheelt je een hoop doekoes.

Dikke rekeningen ga ik sowieso niet betalen. Als mijn phone stuk gaat dan repareer ik hem zelf of hij gaat naar een repareerchinees om de hoek :yes: scheelt je een hoop doekoes.
Precies, de halve Beverwijkse Bizar zit vol met dat soort toko's. :yes:

Jij heb jouw note niet geroot toch Phil?
Het is toch geen iPhone/iPad? Op Android kun je door één vinkje aan te zetten, alle gedownloade troep er op plempen. No need to root. Rooten is alleen noodzakelijk als je bijvooreeld wilt overklokken. Wordt-ie lekker warm van (wat schade kan veroorzaken doordat soldeerverbindingen los raken!!!) en je accu zuigt in luttele minuten leeg. Als je de Android Development Kit (ADK) installeert, kun je opeens al bij veel meer gegevens komen. Ook zonder root (opstart logo's en melodietjes aanpassen etc.).

Vandaag ff nie wezen vliegen, maar vissen. Hebben evenb een paar uurtjes in het wijkeroogpark gezeten in velsen noord.

Lekker verbrand in de zon en natuurlijk wat karper gevangen.
Bryan was de winnaar met 2 mooie karpers

Morgenochtend nog ff vliegen als het weer het toelaat.

ik heb pijn in mijn reet!!!
Het is ook niet de meest ideale plek voor een luchtverfrisser... :?

i-f8a0d7d843d0b122f64f093051053e40-axr_fb.JPG.jpg

De bolderkar is gevonden! (dank voor de link Phil, was me alleen iets te ver rijden vandaag gehe).

???????????

Was aan het vissen hoor.
Snap hem nie echt.

Geen wonder dat.... naja, zal m'n woorden maar niet verder afmaken, voordat er weer scheef gekeken wordt hier hahahhaa

De bolderkar is gevonden! (dank voor de link Phil, was me alleen iets te ver rijden vandaag gehe).

Geen wonder dat.... naja, zal m'n woorden maar niet verder afmaken, voordat er weer scheef gekeken wordt hier hahahhaa

Zal allemaal wel....lach wel even mee...........:D
Vroeg alleen waar het om ging. Vat hem nie maar jullie blijkbaar allemaal wel. Hij is echt goed...ha,ha........:D.....zal wel:confused:

En voor wat knaller bedoeld moet je in IJmuiden zijn hoor.
Wij hadden daar echt geen last van. Zeker niet met Karper...dus...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back