Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amerika... Hmmm, deden we daar niet in de VOC-tijd alle criminelen dumpen? :yes: En later ook wat gastarbeiders uit Afrika? :yes: Dus eigenlijk bestaat de bevolking uit gajes en anderhalve native indiaan. :teacher:

Daarnaast heeft het land een dermate groot begrotingstekort dat nooit iemand meer dat zou kunnen terugbetalen. En die beleggingscriminelen maar zeggen dat ze de ratings van Europese instanties en landen afwaarderen omdat het economisch wat minder gaat maar nog wel te overzien is. :? Ja, heeeeeeeeeeeel berouwbaar volkje. :nooo: :hammer:

@ Phil, super tent. Heb ik ook, maar nog nooit gebruikt. Misschien volgende week.

@ Junkie, wat een naar leven heb jij toch. Net wat Siggy zegt. Beetje depri. Komt geen leuk verhaal meer uit.

Vandaag lekker naar Duinrell geweest met Bryan en Timo. Net lekker de BBQ aan gehad en nu ff een ijsje halen. Das pas genieten.

30xecnm.png

ha ha ha , heerlijk toch zeiken over het weer ? laat de regen maar komen :thumbsup:

ik snap dat jullie saggerijnig worden van het slechte weer , dan kunnen hullie niet zo junkerig meer vliegen :thumbsup:

daar word ik zo moe van ,dat gezeik om maar te moeten vliegen

get a life :thumbsup:

Ojee...... JankieRc...?;)

hey ff dimmen jij ! ;)

Oops...serieus depri dus ?

welnee ;) , punt is alleen dat die gasten wel over het weer mogen zeiken , en ik niet :confused: ,beetje vreemd .

en dat ik nu koorts heb en me verrot voel mag ik hier ook niet zeggen ,want dan klaag ik en heb ik een naar leven :?

zelf plaatsen ze gelijk het hele ziekenhuis verslag met foto's op bed .

moet ik dan ook ff een foto van mezelf plaatsen met een thermometer in mijn reeD als bewijs ?

en ja , ik kick op klagen , vind ik heerlijk :thumbsup:

welterusten , ik duik weer mijn natte nest in .

Ojee...... JankieRc...?;)
Hee dat is mijn tekst he,niet iedereen mag hem zo noemen.

Hoorde vanmiddag op da radio dat de lichte bestelwagens een snelheidsbegrenser erop krijgen tot 120 km/ph.Heb net een verse tweedehands niksan .Had beter mijn Transit kunnen houden.Je zal een transporter besteld hebben met 170 pk.Jammer joh begrenzer erop tot 120 km per uur.

Ja JankieRC dan wordt het weer gezellig. Zo zie je dat er een hoop mensen de positive dingen oppakken. Overigens is mijn ziekehuis bezoek van korte duur geweest en was ik gelijk weer vrolijk na wat helse pijnen. Jij bent al een hele winter en nu ook het voorjaar aan het zeuren.

Lekker in blijven hangen :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back